تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 مشخص شد

سامسونگ گلکسی نوت 7

تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 مشخص شد

شایعات تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 را 23 آگوست (1 شهریور ماه) اعلام کرده‌اند؛ اما آیا این تاریخ واقعی رونمایی از پرچمدار بعدی سری گلکسی نوت سامسونگ خواهد بود؟

کمپانی سامسونگ هر ساله گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی نوت خود را در کنفرانس IFA برلین معرفی می‌کند. در چند ماه گذشته نیز شایعات و خبرهای مختلفی حاکی از آن بود که سامسونگ گلکسی نوت 8 نیز ممکن است در نمایشگاه IFA 2017 برلین رخ نشان دهد.

اما به تازگی خبری منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد تا در ماه آگوست با برگزاری رویدادی جداگانه در شهر نیویورک، فبلت گلکسی نوت جدید خود را معرفی کند. این کمپانی کره‌ای هنوز این خبر را تایید نکرده، اما ظاهرا این شایعه‌ای‌ست که می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

امروز یکی از خبرگزاری‌های کره جنوبی اعلام کرد که سامسونگ، 23 آگوست برابر با اول شهریور ماه را به عنوان روز رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 انتخاب کرده است. خبرگزاری انگلیسی‌زبان دیگری در کره به نقل از یکی از مدیران اجرایی سامسونگ که البته نامی از آن برده نشده، گفته است که گلکسی نوت 8 در ماه آینده و در طول برگزاری رویدادی در شهر نیویورک معرفی خواهد شد؛ اگر چه این مدیر اجرایی تاریخ 23 آگوست را رد و یا تایید نکرده است.

البته این قبیل شایعات هر ساله قبل از معرفی رسمی گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S و یا گلکسی نوت سامسونگ شنیده می‌شود و خبرگزاری‌های مختلفی درباره آن شایعه پراکنی می‌کنند، اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هنوز تاریخ دقیقی به طور رسمی برای رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 از طرف این کمپانی کره‌ای اعلام نشده است.

سامسونگ به احتمال بسیار زیاد تاریخ معرفی پرچمدار گلکسی نوت 8 خود را به اواخر ماه آینده موکول خواهد کرد. تا آن زمان گجت نیوز را دنبال کنید تا از آخرین خبرهای مربوط به این پرچمدار مطلع شوید.

1396-04-21

دیدگاهتان را بنویسید