تاریخ رونمایی از گوشی بلک بری مرکوری مشخص شد

تاریخ رونمایی از گوشی بلک بری مرکوری مشخص شد

تاریخ رونمایی از گوشی بلک بری مرکوری مشخص شد

بلک بری مرکوری (BlackBerry Mercury) نام دیوایس بعدی این کمپانی کانادایی خواهد بود و حالا به لطف تیزر تبلیغاتی جدیدی که به نظر می‌رسد از سوی منابع رسمی کمپانی سازنده منتشر شده باشد، ما از تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی به همراه روز و ساعت آن مطلع شده‌ایم. البته با وجود این که این تبلیغ کاملا واقعی به نظر می‌رسد، اما منبع منتشر‌کننده‌ی آن، سایت رسمی بلک بری نبوده است و بنابراین باید کمی با دیده‌ی شک و تردید به آن نگاه داشته باشید.

البته نام بلک بری مرکوری در هیچ قسمتی از این تیزر تبلیغاتی درج نشده است و دلیل آن هم واضح است. عبارت مرکوری که البته خود کمپانی سازنده نیز طی هفته‌های گذشته از آن استفاده کرده است و ما نیز گوشی جدید بلک بری را به این نام می‌شناسیم، تنها یک کد مخفی برای محرمانه‌ نگه داشتن نام اصلی است و بعد از رونمایی رسمی، با نام واقعی گوشی اسمارت فون جدید این شرکت آشنا خواهیم شد.

 

تاریخ رونمایی از بلک بری مرکوری چه زمانی است؟

تاریخ رونمایی از گوشی بلک بری مرکوری مشخص شد

همان‌طور که در پوستر تبلیغاتی بالا مشاهده می‌کنید، اگر این تاریخ واقعی باشد، انتظار داریم که گوشی بلک بری مرکوری در روز بیست و پنجم فوریه (۷ اسفند ماه) و در ساعت ۷ بعد از ظهر در شهر بارسلون اسپانیا رونمایی شود. این زمان که معادل ساعت ۱ بعد از ظهر در نیویورک آمریکا خواهد بود، برنامه‌ی رونمایی از آخرین اسمارت فون طراحی شده توسط بلک بری برای مصرف کنندگان عمومی برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که بعد از بلک بری مرکوری ، دیوایس چدیدی را از این برند در بازار مشاهده نکنیم.

تا به حال گزارشات متعددی درباره‌ی مشخصات اسمارت فون بعدی بلک بری منتشر شده است که از برآیند آنها می‌توانیم به قطعاتی نظیر یک نمایشگر ۴.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵، واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۶، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین ۱۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی که هر جفت آنها از سنسورهای مشابه گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال برخوردارند و یک کیبورد فیزیکی QWERTY را به عنوان اصلی‌ترین مشخصات آن به شمار بیاوریم.

گوشی بلک بری مرکوری قرار است به یک پورت یو اس بی نوع سی مجهز شود و سنسور اثر انگشت نیز داخل دکمه‌ی اسپیس کیبورد تعبیه خواهد شد. در حال حاضر هیچ صحبتی درباره‌ی زمان آغاز فروش و قیمت مدل‌های مختلف این اسمارت فون به میان نیامده است و احتمال دارد که این تاریخ رونمایی نیز به حقیقت تبدیل نشود.

1395-11-23

دیدگاهتان را بنویسید