تبلت / لپ تاپ توشیبا Portege X20W : مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه

لپ تاپ توشیبا Portege X20W همراه با عمر باتری 16 ساعته رونمایی شد

کمپانی توشیبا نیز برای عقب نیفتادن از قافله کامپیوترسازها در نمایشگاه CES 2017، از تازه‌ترین دستاورد خود لپ تاپ توشیبا Portege X20W رونمایی کرد. این لپ تاپ که قابلیت تبدیل به حالت تبلت را نیز در خود می‌بیند، به ادعای شرکت توشیبا قادر خواهد بود تا 16 ساعت در یک بار شارژ روشن بماند. هرچند چگونگی نگه داشتن شارژ در دنیای واقعی می‌تواند به نوع مصرف کاربران نیز ارتباط پیدا کند.

از نظر سخت افزاری باید این کامپیوتر دو کاره را در سطح بالارده قرار دهیم. یک پردازنده نسل هفتمی Intel Core، یک درگاه USB نوع C برای شارژ و سیستم ارتباطی (آن همچنین حاوی یک پورت USB 3.0 است) و یک نمایشگر 360 درجه‌ای که می‌تواند 5 زاویه مختلف را جهت دید ارائه کند مشخصات فنی لپ تاپ توشیبا Porgege X20W را تشکیل می‌دهند.

قابلیت‌های امنیتی چشمگیر در لپ تاپ توشیبا Portege X20W

البته این لپ تاپ بخش های جذاب دیگری هم دارد:  یک ترک پد که حاوی اسکر اثر انگشت شرکت سیناپتیکس بوده و گزینه اصلی امنیتی بیومتریک این لپ تاپ است. در اینجا دو دوربین مجهز به مادون قرمز برای سیستم تشخیص چهره Windows Hello نیز قرار دارد. علاوه بر این باید به نمایشگر چند لمسی این لپ تاپ تبلت شو و یک قلم استایلوس ساخت شرکت واکوم به نام TruPen که دارای 2.048 سطح مختلف فشار بوده و از Windows Ink نیز پشتیبانی می‌کند، از جمله قابلیت های جذاب این کامپیوتر به شمار می‌روند.

لپ تاپ توشیبا Portege X20W

شرکت توشیا، لنز گسترده ای از لوازم جانبی مجهز به USB نوع C را نیز برای لپ تاپ توشیبا Portege X20W تولید کرده است که شامل دو داک مختلف (Toshiba WiGig Dock6 و همچنین Toshiba Thunderbolt 3 Dock) بوده و در سال جاری روانه بازار خواهند شد. هر دو این داک‌ها برای اتصال به برق جهت استفاده از ویژگی های چند منظور درگاه USB نوع C برای گزینه های اتصال اضافی از طریق یک پرت جداگانه طراحی شده‌اند.

زمان عرضه لپ تاپ توشیبا Portege X20W

توشیبا به زودی نسخه حاوی رنگ خاکستری زغالی این لپ تاپ را از طریق فروشگاه مایکروسافت و همچنین نسخه آبی آنیک (Onyx Blue) آن را نیز از اواخر ماه جاری از طریق وب سایت خود به فروش خواهد رساند. متاسفانه تا بدین لحظه مشخصات فنی دقیق‌تر و قیمت این لپ تاپ دوکاره مشخص نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-15

دیدگاهتان را بنویسید