تبلت ویندوزی سامسونگ گلکسی بوک با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

سامسونگ گلکسی بوک

تبلت ویندوزی سامسونگ گلکسی بوک با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

شرکت سامسونگ چندین ماه قبل در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 اقدام به رونمایی از تبلت ویندوزی جدیدی با نام سامسونگ گلکسی بوک کرد که حالا این تبلت در نسخه 10.6 اینچی (نسخه پایه) به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده است.

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از تبلتی ویندوزی با نام سامسونگ گلکسی بوک در دو نسخه 10.6 اینچی و 12 اینچی رونمایی کرد تا بتواند با خانواده سرفیس پرو 4 شرکت مایکروسافت وارد رقابت شود. تبلت‌های سامسونگ گلکسی بوک از ویندوز 10، داک کیبورد پیشتبانی می‌کنند و البته قیمت پایین‌تری نسبت به سرفیس پرو 4 دارند که باعث شده تا این تبلت هیبریدی ویندوزی یک گزینه قابل رقابت و  جاگیزین برای سرفیس پرو 4 از مایکروسافت باشد. تبلت ویندوزی گلکسی بوک به عنوان محصولی خاص از شرکت سامسونگ دارای برتری‌های سخت افزاری نسبت به تبلت گلکسی تب S3 است و دارای قلم هوشمند و کیبورد هوشمند است. همچنین گلکسی بوک با وزن 640 گرم و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم با کیفیت بیشتر از هر محصولی حس سرفیس‌های مایکروسافت  را دارد.

سامسونگ گلکسی بوک

از جمله مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی بوک باید به پردازنده دو هسته‌ای اینتل Core M3 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی اینتل HD، صفحه نمایش 10.6 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 208 پیکسل در هر اینچ با قابلیت دریافت چند لمس به صورت همزمان، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، جک 3.5 میلی‌متری صدا، بلندگوی استریو، قابلیت برقرای مکالمه با کمک هدفون و پشتیبانی از سیم کارت، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل ویندوز 10 اصلی اشاره داشت.

قیمت سامسونگ گلکسی بوک در ایران

سامسونگ گلکسی بوک به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی به صورت محدود از طریق کشور امارات متحده عربی با قیمت 2 میلیون و 860 هزار تومان در رنگ مشکی و با قیمت 3 میلیون و 80 هزار تومان در رنگ سفید وارد بازار کشورمان شده است. این در حالیست که نسخه پایه گلکسی بوک یعنی نسخه 10.6 اینچی در بازارهای جهانی دارای قیمت 560 دلار است.

ما به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، ابتدا نگاهی به ارزانترین نسخه سرفیس پرو 4 داشته باشید و سپس به سراغ این محصول بروید چرا که گلکسی بوک در بازار ایران قیمت چندان ارزانی ندارد و خبری از گارانتی نیست که باعث می‌شود افزایش بودجه برای خرید سرفیس پرو 4 در ایران منطقی‌تر باشد.

1396-04-30

دیدگاهتان را بنویسید