تبلت Switch 3 معرفی شد ؛ ایسر سوییچ 3

تبلت Switch 3

تبلت Switch 3 معرفی شد ؛ محصولی میان‌رده برای کاربردهای روزانه

ایسر در جربان یک رویداد از تبلت‌های هیریدی و تبدیل‌شونده جدید خود رونمایی کرد. تبلت Switch 3 کوچک‌ترین عضو خانواده بوده و با سخت افزار خوبی برای کاربردهای روزانه عرضه شده است. در ادامه با مشخصات کلی تبلت ایسر سوییچ 3 آشنا خواهیم شد.

بعد از تبلت Switch 5 این بار باید به معرفی محصول میان‌رده جدید شرکت ایسر بپردازیم. تبلت ایسر Switch 3 به یک صفحه نمایش فول‌ اچ‌دی 12.2 اینچی (وضوح تصویر 1920 در 1200 پیکسل) مجهز شده و از پردازنده‌های پنتیوم و سلرون اینتل قدرت می‌گیرد. به عنوان مهمترین تفاوت تبلت Switch 3 و Switch 5 باید به پردازنده‌های آن‌ها اشاره کنیم، به طوری که Switch 5 از هفتمین نسل از پردازنده‌های Core i5 و همچنین Core i7 اینتل قدرت می‌گیرد. کاربران بین هر یک از کانفیگ‌های یاد شده حق انتخاب دارند.

تبلت Switch 3

البته از لحاظ امکانات جانبی، تبلت Switch 3 دست کمی از برادر قدرتمند خود ندارد. این محصول همچنان به یک پایه برای ثابت نگه داشتن دستگاه در زمان استفاده از آن به صورت تبلت و یا لپ تاپ مجهز شده است. پشتیبانی از Active Pen قابلیت دیگری است که در تبلت Switch 3 نیز مشاهده می‌شود. به این ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از قلم مخصوص ایسر با دستگاه کار کنند.

در تبلت Switch 3 خبری از سیستم خنک‌کنندگی بدون فن نیست

به عنوان یکی دیگر از بخش‌ها و امکانات یکسان میان این دو محصول باید به کیبورد قابل جداسازی آن‌ها اشاره کنیم. با اتصال کیبورد به صفحه نمایش، می‌توان از تبلت بزرگ Switch 3 به عنوان یک لپ تاپ کوچک استفاده کرد. برخلاف Switch 5 که به لطف بهره بردن از تکنولوژی Liquid Loop در آن خبری از فن نیست، در سیستم خنک‌کنندگی تبلت Switch 3 همچنان از همان فن‌های عادی (و دارای کمی صدا) استفاده شده است. در بخش حافظه باید به حافظه رم 4 گیگابایتی این محصول اشاره کنیم. ظرفیت داخلی آن متغیر بوده و کاربران بین نسخه‌های دارای 32، 64 و همچنین 128 گیگابایت فضای داخلی حق انتخاب دارند. کارت گرافیک آن نیز HD Graphics 610 (12 EU) است.

تبلت Switch 3

پشتیبانی از اتصالات بلوتوث (نسخه 4.0) و وای فای، وجود رم ریدر داخلی، قرارگیری یک پورت یو اس بی نسخه 3.0 و یک پورت یو اس بی نسخه C، وجود میکروفون و همچنین اسپیکرهای استریو و درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری را باید از دیگر امکانات تبلت Switch 3 ذکر کنیم. شرکت سازنده اعلام کرده باتری این تبلت برای هشت ساعت استفاده مداوم دوام می‌آورد. قیمت تبلت Switch 3 از 399 دلار آغاز شده و در بیشترین حالت (نسخه دارای بهترین پردازنده و حافظه داخلی 128 گیگابایتی) به 499 دلار می‌رسد. کاربران می‌توانند از ماه ژوئن (خرداد یا تیر) این دستگاه را از بازارهای کشورهای واقع در اروپا، خاورمیانه و همچنین آفریقا خریداری کنند.

1396-02-10

دیدگاهتان را بنویسید