تثبیت کننده تصویر نوری دوربین دوگانه آیفون 8 چگونه خواهد بود؟

تثبیت کننده تصویر نوری دوربین دوگانه آیفون 8

هر دو لنز دوربین دوگانه آیفون 8 تثبیت کننده تصویر نوری خواهند داشت

اگر چه هنوز دو ماه از زمان عرضه جدیدترین محصولات اپل نگذشته و بسیاری مشغول نقد و بررسی ابعاد مختلف و امکانات این دو گوشی (آیفون 7 و آیفون 7 پلاس) هستند، بازار شایعات مربوط به مدل بعدی بسیار داغ شده است. از آنجایی که یکی از پیشرفت‌های چشمگیر صورت گرفته در iPhone 7 و iPhone 7 Plus مربوط به بخش دوربین آن‌هاست، بسیاری از شایعات درباره مدل بعدی، پیرامون دوربین آن صحبت می‌کنند. تثبیت‌کننده تصویر نوری دوربین دوگانه آیفون 8 (iPhone 8) از جمله ویژگی‌هایی است که در مورد آن اخیرا اظهار نظر شده و به نظر می‌سد تا برخلاف مدل شماره 7، این بار “هر دو لنز” پشتی به تثبیت کننده تصویر نوری مجهز شوند.

تثبیت کننده تصویر نوری دوربین دوگانه آیفون 8

تحلیلگر مشهور و قابل اعتماد شرکت KGI Securities آقای مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo) اخیرا گزارشی را از تحقیق تازه خود منتشر کرده و در آن به پیش‌بینی ویژگی‌های جدید آیفون 8 پرداخته شده است. وی معتقد است حداقل یک مدل از سه مدل آیفون با شماره 8 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد، با این تفاوت که این بار تثبیت کننده تصویر نوری دوربین دوگانه آیفون 8 ، در هر دو لنز قرار داده می‌شود. همچنین اپل به احتمال زیاد لنز تله فوتو به کار رفته در آیفون 8 را مجددا طراحی خواهد کرد تا دوربین دوم استفاده شده برای اعمال یک زوم دو برابری به دوربین استاندارد، توانایی‌های بیشتری را در خود ببیند.

برای پشتیبانی از تثبیت کننده تصویر نوری دوربین دوگانه آیفون 8 با لنز دوم، اپل احتمالا به افزایش دایره تصویر لنز وادار خواهد شد که در نتیجه پردازش سنگین‌تر و زمان کالیبراسیون بیشتری را طلب می‌کند. به دلیل این افزایش و تغییر سیستم کلی تثبیت کننده تصویر نوری دوربین دوگانه آیفون 8 ، لنز دوم باید مجددا طراحی شود، وگرنه شاهد افت شدید کیفیت در نواحی کناری عکس‌ها خواهیم بود.

بد نیست بدانید پیش از اظهار نظر مینگ-چی کو درباره تثبیت کننده تصویر نوری دوربین دوگانه آیفون 8 ، وی عرضه گوشی بعدی آیفون را در 3 مدل پیش‌بینی کرده بود؛ مدل اول با پنل صفحه نمایش اولد و اندازه 5.1 یا 5.2 اینچ، مدل دوم با اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچی این بار با یک پنل ال سی دی و مدل سوم مجددا با پنل صفحه نمایش ال سی دی و اندازه 4.7 اینچ که به قطع یقین فاقد دوربین دوگانه خواهد بود. بد نیست بدانید این فرد محبوبیت خود را در دنیای تکنولوژی و نزد طرفداران اپل بیهوده به دست نیاورده است، پس می‌توانید با احتمالی بالا بر روی گفته‌های وی حساب باز کنید.

1395-08-30

دیدگاهتان را بنویسید