تحویل خودروهای صفر به مشتریان با باک خالی و بدون جعبه ابزار!

تحویل خودروهای صفر به مشتریان با باک خالی و بدون جعبه ابزار!

این روزها علاوه بر مشکل کیفیت پایین خودروهای صفر ، خودروسازان داخلی، محصولات خود را با باک خالی و بدون جعبه ابزار به مشتریان تحویل می‌دهند.

شرکت های خودروسازی داخلی در حالی بابت تک تک قطعات و ابزار خودرو و امکانات و آپشن‌های نصب شده بر روی آن از خریداران هزینه دریافت می‌کنند که حتی برخی موارد الزامی هم در خودروهای صفر حذف شده است. اخیرا تحویل خودروهای صفر کیلومتر به مشتریان با باک خالی موجب نارضایتی خریداران شده به گونه‌ای که آن‌ها باید بلافاصله پس از تحویل گرفتن خودروی خود به پمپ بنزین مراجعه کنند.

در همین راستا، یکی از خریداران خودروی رنو ساندرو از پارس خودرو می‌گوید:

وقتی اتومبیل صفر کیلومتر خود را از کارخانه تحویل گرفتم، یکی از دست اندرکاران بخش تحویل خودروی پارس خودرو به من گفت فورا خودت را به پمپ بنزین برسان وگرنه در اتوبان می‌مانی!

پیش از این نیز یک بار ویدیویی از خالی کردن باک بنزین خودروهای صفر در فضای مجازی منتشر شده بود که پس از آن، شرکت‌های خودروسازی اعلام کردند با نمایندگی‌های خاطی برخورد خواهد شد اما نه تنها هیچ برخوردی با خاطیان این امر نشد بلکه اکنون حتی خودروهای تولیدی در خود کارخانه‌ها هم با باک خالی با مشتریان تحویل داده می‌شود!

خودروهای صفر

حذف جعبه ابزار از خودروهای صفر

این مساله تنها مشکل خودروهای صفر نیست بلکه باید به حذف جعبه ابزار از روی خودروهای تحویلی به مشتریان نیز اشاره کرد. برخی از محصولات خودروسازان داخلی بدون جعبه ابزار به مشتریان تحویل داده می‌شود در حالی که در سال‌های گذشته علاوه بر جعبه ابزار، جعبه کمک‌های اولیه نیز بر روی خودرو قرار می‌گرفت و در اختیار مشتری گذاشته می‌شد.

این روزها که مدیران شرکت های خودروسازی به هر بهانه‌ای مجوز افزایش قیمت محصولاتشان را دریافت می‌کنند، روز به روز امکانات خودروهای تولیدی رو به کاهش رفته و حتی مواردی که بسیار ضروری هستند هم بر روی خودرو قرار نمی‌گیرند. امیدواریم حذف این موارد زیر دندان خودروسازان مزه نکرده باشد و خیلی زود جلوی این تخلفات گرفته شود وگرنه در آینده نزدیک باید شاهد حذف قطعات مهم‌تری در خودروهای تحویلی به مشتریان باشیم!

1396-05-09

دیدگاهتان را بنویسید