تصاویر از گوشی موتو ایکس 2017 در دنیای واقعی به بیرون درز کرد

موتو ایکس 2017

تصاویر از گوشی موتو ایکس 2017 در دنیای واقعی به بیرون درز کرد

شب گذشته تصاویر جدیدی از گوشی موتو ایکس 2017 (Moto X 2017) به بیرون درز کرد. این تصاویر نمایانگر آن است که گوشی آینده سری ایکس، علیرغم شباهت با گوشی های سری زد، غیر ماژولار خواهد بود.

امسال، پرچمداری گوشی های موبایل موتورولا به خانواده تازه تاسیس موتو زد سپرده شد تا موتو ایکس، پرچمدار سال های گذشته از سمت خود کنار برود. شاید همین قضیه موجب شده تا رسما خانواده موتو ایکس فراموش شود؛ اما این بدان معنا نیست که برند تحت لیسانس لنوو، موتو ایکس را به طور کلی از صحنه حذف کرده باشد. در واقع موتورولا ادعا می‌کند سری ایکس گوشی های هوشمند این شرکت همچنان زنده است و در ماه ژوئن گذشته نیز این شرکت رسما ادامه کار سری ایکس را تایید کرد. به نظر می‌رسد این اتفاق در سال 2017 رخ خواهد داد.

آن چیزی که شما در تصاویر هندزآن زیر می‌بینید، در واقع تصاویری منتصب به گوشی موتو ایکس 2017 ، نسخه جدیدی از گوشی موتو ایکس استایل (Moto X Style) عرضه شده در سال 2015 است. به طور کلی گوشی که ما در زیر می‌بینیم، نمایانگر طراحی به سبک سری موتو زد است؛ بنابراین آن می‌تواند یک گوشی میان رده رو به بالا باشد.

موتو ایکس 2017

در حال حاضر هیچ مشخصاتی از این موبایل موتورولا به بیرون درز پیدا نکرده است، بنابراین متاسفانه ما نمی‌توانیم قضاوت درستی را از آن داشته باشیم. با تمام این تفاسیر این دو عکس حاوی اطلاعات ساده‌ای هستند که هرچند کم، اما می‌توانند خوب باشند. ما اینک می‌دانیم که گوشی موتو ایکس 2017 (Moto X 2017) در رنگ طلایی همراه با فریم فلزی و یا بدنه‌ای ساخته شده تماما از فلز (هرچند هنوز برای گفتن این حرف خیلی زود است) عرضه خواهد شد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی و یک دوربین پشتی همراه شده با فلش ال ای دی دوگانه نیز به چشم می‌خورد.

گوشی موتو ایکس 2017 از طراحی غیرماژولار برخوردار است

دوربین اصلی و فلش دقیقا همان‌جایی تعبیه شده‌اند که ما می‌توانیم بر روی گوشی موتو زد نیز مشاهده کنیم؛ اما این تلفن هیچ جای خاصی برای اتصال ماژول های موتو مودها بر روی قاب پشتی خود ندارد. این دقیقا همان دلیلی است که ما را مجاب می‌کند تا گوشی موتو ایکس 2017 را یک هندست پرچمدار ندانیم؛ چرا که شرکت لنوو تایید کرده پرچمدار سال آینده گوشی های موتو نیز ماژولار خواهد بود.

اگر از علاقه‌مندان برند موتو هستید، قطعا در آینده‌ای نزدیک اطلاعات تازه‌ای از این گوشی به بیرون درز خواهد کرد. گجت نیوز تازه‌ترین اخبار مربوط به این گوشی را پوشش خواهد داد.

1395-09-13

دیدگاهتان را بنویسید