تصاویر وان پلاس 6 تی در آستانه معرفی رسمی منتشر شد

تصاویر وان پلاس 6 تی

تصاویر وان پلاس 6 تی در آستانه معرفی رسمی منتشر شد

یکی از افشاگران مورد اعتماد با انتشار تصاویر وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T)، طراحی این پرچمدار را به تصویر کشیده است. وان پلاس ۶ تی با ناچ قطره آب و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه به فروش می‌رسد.

تنها دو هفته تا معرفی دومین موبایل پرچمدار OnePlus در سال 2018 باقی مانده و حالا رولاند کوانت، با انتشار چندین رندر از وان پلاس 6T، توجه کاربران را به خود جلب کرده است. ظاهرا گوشی جدید وان پلاس به صفحه نمایش 6.41 اینچی با وضوح 1080×2340 مجهز شده و در آن، خبری از سیستم تشخیص چهره نخواهد بود. در عوض، یک بریدگی بسیار کوچک میزبان دوربین سلفی (احتمالا 25 مگاپیکسلی) است.

تصاویر وان پلاس 6 تی

طراحی بخش پشتی تفاوت چندانی با نسل قبلی نداشته و روی آن باز هم می‌توان دوربین دوگانه را با آرایشی عمودی پیدا کرد. احتمالا در این بخش نیز از سنسورهای به‌کاررفته در اوپو R17 پرو استفاده خواهد شد. رولاند کوانت می‌گوید یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. به علاوه، خریداران از تراشه اسنپدراگون 845 برخوردار خواهند شد. در ادامه می‌توانید تصاویر وان پلاس 6 تی را مشاهده کنید. پرچمدار جدید OnePlus در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) رسما معرفی می‌شود.

تصاویر وان پلاس 6 تی

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1397-07-10

دیدگاهتان را بنویسید