تصاویر ویوو ایکس 9 اس و ایکس 9 اس پلاس پیش از معرفی، منتشر شدند

تصاویر ویوو ایکس 9 اس

تصاویر ویوو ایکس 9 اس و ایکس 9 اس پلاس پیش از معرفی، منتشر شدند

ساعاتی پیش تصاویر ویوو ایکس 9 اس (Vivo X9s) و ویوو ایکس 9 اس پلاس (Vivo X9s Plus) پیش از معرفی، رسما توسط این کمپانی چینی منتشر شدند.

بدون شک مهم‌‌ترین ویژگی گوشی های جدید ویوو که قرار است طی مراسمی رسمی در تاریخ 6 جولای (15 تیر) معرفی شوند، دوربین جلویی دوگانه با دو سنسور 20 و 5 مگاپیکسلی است که توجه بسیاری از علاقه‌مندان به عکس های سلفی را به خود جلب خواهد کرد. به علاوه، حالا خطوط آنتن به دنبال انحنای بخش پشتی گوشی قرار گرفته‌اند که با نسل قبلی این گوشی ها یعنی ایکس 9 و ایکس 9 پلاس تفاوت دارند. در بخش پشتی نیز یک دوربین همراه با فلاش ال ای دی قرار گرفته که احتمالا دقت بالایی در ثبت تصاویر خواهد داشت. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از میان رنگ‌های طلایی، صورتی و مشکی مات یکی را به دلخواه انتخاب کنند. هرچند، بد نیست اشاره کنیم برای قسمت جلویی نسخه‌های طلایی و صورتی از رنگ سفید استفاده شده است.

بر اساس اخبار قبلی، گوشی ایکس 9 اس به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و تراشه اسنپدراگون 660 تجهیز شده است؛ در حالی که نسخه پلاس آن با نمایشگری 5.85 اینچی روانه بازار خواهد شد.

ثبت نام برای خرید گوشی های جدید ویوو از طریق وب‌سایت “JD.com” تا هفتم جولای (شانزدهم تیر) ادامه خواهد داشت و از هشتم جولای نیز اولین فروش به صورت فلش انجام می‌شود.

تصاویر ویوو ایکس 9 اس و ایکس 9 اس پلاس

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1396-04-12

دیدگاهتان را بنویسید