تصویری از ساعت هوشمند ZTE Quartz مجهز به اندروید ویر

ساعت هوشمند ZTE Quartz

تصویری از ساعت هوشمند ZTE Quartz مجهز به اندروید ویر

شب گذشته تصویری منتسب به ساعت هوشمند ZTE Quartz به بیرون درز پیدا کرد. ظاهرا زد تی ای قصد دارد این ساعت مجهز به سیستم عامل اندروید ویر را در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) رونمایی کند.

گوگل احتمالا ساعاتی دیگر از سیستم عامل اندروید ویر 2.0 رونمایی می‌کند. آنطور که به نظر می‌رسد ظاهرا قرار است گوگل با همکاری شرکت ال جی امروز از دو ساعت هوشمند به نام های ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) و ال جی واچ استایل (LG Watch Style)، نخستین دستگاه های مجهز به اندروید ویر 2 را همراه با این سیستم عامل رونمایی کنند. با این حال گوگل متعهد شده است که در آینده‌ای نزدیک گجت‌های پوشیدنی اندرویدی بیشتری از سایر کمپانی‌ها همراه با این سیستم عامل روانه بازار شوند.

آخرین اخبار و شایعات از محصولات مجهز به این سیستم عامل که سال جاری قرار است عرضه شوند، خبر از فعالیت یک شرکت چینی برای ساخت محصولی مجهز به اندروید ویر می‌دهد. به نقل از این گزارش، شرکت زد تی ای که معمولا آن را با گوشی‌های هوشمندش می‌شناسیم، قرار است در آینده‌ای نزدیک از ساعت هوشمند ZTE Quartz رونمایی کند که در زیر می‌توانید تصویری درز کرده از آن را مشاهده کنید.

ساعت هوشمند ZTE Quartz

احتمال رونمایی از ساعت هوشمند ZTE Quartz در MWC 2017 بارسلونا

به نقل از این گزارش، ساعت هوشمند ZTE Quartz مجهز به اتصال وای فای و البته مدلی مجهز به اتصال 3G است که به کاربران اجازه می‌دهد حتی در صورت عدم اتصال آن به یک گوشی هوشمند سیم‌کارت داخل آن قرار داده و به ارسال پیام متنی یا تماس صوتی بپردازند. در حال حاضر مدل نامبر این ساعت اندوید ویر نیز ZW10 نام خواهد داشت، اما متاسفانه اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز پیدا نکرده است.

این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند ZTE Quartz همچنان مراحل توسعه خودش را سپری می‌کند و باید طی ماه‌های آینده شاهد رونمایی از آن باشیم، اما این احتمال نیز وجود دارد که زد تی ای به منظور ایجاد هیجان بیشتر اطلاعاتی از این ساعت هوشمند را منتشر نکرده است. حتی این احتمال وجود دارد این ساعت در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون که اواخر ماه جاری میلادی آغاز می‌شود در معرض دید همگان قرار گیرد؛ اما ما در واقع نمی‌توانیم هیچ‌کدام از این موارد را تایید کنیم، چرا که کمپانی زد تی ای هیچ اظهار نظر رسمی در این باره نکرده است.

1395-11-20

دیدگاهتان را بنویسید