تصویر جدید ال جی جی 6 را این بار در کنار ال جی جی 5 ببینید

تصویر جدید ال جی جی 6 را این بار در کنار ال جی جی 5 ببینید

تصویر جدید ال جی جی 6 را این بار در کنار ال جی جی 5 ببینید؛ کدام بهتر است؟

خداحافظ ال جی جی 5 (LG G5)، سلام ال جی جی 6 (LG G6)! این عنوان عکسی است که در وب‌سایت Weibo قرار گرفته و ادعا شده پرچمدار آینده کمپانی ال جی را در کنار مدل قبلی آن به تصویر کشیده است. تصویر جدید ال جی جی 6 (اگر واقعی باشد) نشان از تفاوت‌های عمده‌ای در دردانه جدید کره‌ای‌ها نسبت به پرچمدار سال 2016 آنهاست.

با مشاهده تصویر جدید ال جی جی 6 و مقایسه آن با جی 5 ، تضادهای زیادی دیده می‌شود؛ لبه‌های محصول جدید کمتر شده در حالی که ابعاد کلی گوشی تغییری نکرده است. این نشان می‌دهد که احتمالا صفحه نمایش جی 6 افزایش اندازه‌ای 0.4 اینچی خواهد داشت و از 5.3 به 5.7 خواهد رسید.

تصویر جدید ال جی جی 6 را این بار در کنار ال جی جی 5 ببینید

تصویر جدید ال جی جی 6 نسبت ابعاد 18:9 این گوشی را تایید می‌کند

این افزایش سایز نمایشگر نشان‌دهنده تغییر در نسبت ابعاد گوشی نیز هست؛ همانطور که قبلا نیز در شایعات مختلف شنیدیم، نسبت ابعاد صفحه نمایش ال جی جی 6 قرار است 18:9 باشد که نتیجه این عریض شدن ابعاد، تطبیق بیشتر و کنترل بهتر بر روی آیتم‌های موجود در نمایشگر آن است. رزولوشن تصویر نیز در نسخه جدید بهبود یافته و به QHD (با ابعاد 1440 در 2880 پیکسل) رسیده است. علاوه بر این، گرد شدن بیشتر گوشه‌های صفحه نمایش را در تصویر جدید ال جی جی 6 مشاهده می‌کنیم که به همین دلیل نیز توسط یک طراح مطرح جهانی مورد ستایش قرار گرفته است.

چند روز پیش، تصویری از قاب پشتی جی 6 منتشر شد که خبر از دوربینی دوگانه و اسکنر اثر انگشت می‌داد. طبق گزارشات رسیده، قاب جلوی این محصول نیز مجهز به اسکنر عنبیه چشم خواهد بود.

1395-12-04

دیدگاهتان را بنویسید