تصویر دیگری از گوشی موتو ایکس 2017 در فضای مجازی منتشر شد

گوشی موتو ایکس 2017

تصویر دیگری از گوشی موتو ایکس 2017 منتشر شد

کمپانی سامسونگ چند روز قبل از دو کهکشانی جدید خود با قابلیت‌های انقلابی و منحصر به فرد رونمایی کرد؛ اما در کنار محصولاتی همچون گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و ال جی جی 6 (LG G6)، سایر تولیدکنندگان نیز بیکار ننشسته‌اند و در هفته‌های پیش رو شاهد رونمایی آنها از محصولات جدید خود در سال 2017 هستیم. یکی از این شرکت‌ها، موتورولا است که گفته می‌شود به زودی گوشی موتو ایکس 2017 (Moto X 2017) را روانه بازار می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید.

چند روز قبل تصاویری از گوشی موتو ایکس 2017 در فضای مجازی منتشر شد و امروز نیز کاربران تصویر جدیدی از آن را در سایت معروف Weibo منتشر کردند؛ دستگاهی که در این تصویر مشاهده می‌کنید شباهت زیادی به عکس‌های چند روز قبل دارد. در تصویر منتشر شده به گودی لوگوی معروف کمپانی موتورولا دقت کنید. اولین گوشی سری موتو ایکس این شرکت در سال 2014 با مشخصات یک محصول پرچمدار رونمایی شد اما به نظر می‌رسد سیاست‌ مسئولان این شرکت در سال جاری تغییر کرده است.

گفته می‌شود گوشی Moto X نسخه 2017 شرکت موتورولا از تراشه اسنپدراگون 625 با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 بهره می‌برد. حافظه رم محصول 3 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی آن 32 گیگابایت خواهد بود.

گوشی موتو ایکس 2017 با دوربین دوگانه از راه می‌رسد؟

اما همانطور که در تصاویر منتشر شده مشخص است، گوشی موتو ایکس 2017 این شرکت یک مشخصه جذاب دارد و آن هم قرار گرفتن دو لنز دوربین در پنل پشتی آن است. البته قرار داشتن چنین دوربینی در موتو ایکس 2016 در گرو حقیقت داشتن تصاویر مربوطه بوده و هنوز هیچ چیز رسما تایید نشده است. از آنجایی که تصاویر منتشر شده در روزهای قبل رسما تایید نشدند، بهتر است هنوز این شایعات را کاملا جدی در نظر نگیریم.

طبق سیاست‌ها و عملکرد کمپانی لنوو و موتورولا در سال گذشته، عرضه یک محصول جدید با نام موتو ایکس 2017 تقریبا قطعی است. اما هنوز پیرامون مشخصات این محصول، زمان عرضه و قیمت آن هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد و باید منتظر خبرهای تکمیلی باشیم.

گوشی موتو ایکس 2017

مطمئنا در هفته‌های پیش رو گزارشات بیشتری پیرامون این محصولات از راه می‌رسد که با پوشش کامل آنها در گجت نیوز همراه شما عزیزان خواهیم بود. نظر شما در مورد گوشی موتو ایکس با دوربین دوگانه چیست؟

1396-01-13

دیدگاهتان را بنویسید