تماشا کنید: آشنایی با جدیدترین تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ

تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ

تماشا کنید: جدیدترین تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ

بعد از عرضه ناموفق گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7)، سامسونگ تلاش دارد تا این اطمینان را به مصرف‌کنندگان بدهد که گوشی های هوشمند آینده این شرکت در دستان آنها آتش نخواهد گرفت. حال برای جلب اعتماد مشتریان، ویدیویی از جدیدترین تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ با عنوان تضمین کیفیت: تست‌های گسترده (Quality Assurance: Extensive Tests) توسط مدیران این شرکت منتشر شده که تلاش سازندگان برای تولید محصولی بی‌نقص را به تصویر می‌کشد.

در این ویدیو، گوشی های گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 edge) را می‌بینیم که با پشت سر گذاشتن تست‌های بسیار سختی همچون سقوط از ارتفاع، خمیدگی، غوطه‌ور شدن در آب سرد و قرار گرفتن در دمای بسیار بالا، برای ورود به بازار تلفن های همراه آماده می‌شوند. نکته جالب در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، آهنگ “Give The People What They Want” به معنای «به مردم آنچه را که می‌خواهند، بدهید» از گروه “The O’Jays” است که به‌خوبی تلاش سازندگان برای عرضه محصولی مطمئن را نشان می‌دهد.

اگرچه شرکت سامسونگ طرفداران بسیار زیادی دارد، اما جمع‌آوری گلکسی نوت 7 بعد از گزارش‌های متعدد از آتش‌سوزی این فبلت دوست‌داشتنی، اعتبار آنها را تا حد زیادی لکه‌دار کرد. اما ویدیوی جدیدترین تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ این اطمینان را به کاربران می‌دهد که در ساخت گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، کیفیت بالا، اولویت اصلی سازندگان است.

پیشتر نیز سامسونگ از اقدامات جدید خود برای تضمین کیفیت محصولات خبر داده بود که بررسی 8 مرحله‌ای ایمنی باتری را می‌توان اصلی‌ترین بخش آن در نظر گرفت.

ویدیوی جدیدترین تست های تضمین کیفیت گوشی های سامسونگ

1395-11-30

دیدگاهتان را بنویسید