تماشا کنید: آیا اسمارت فون LG V20 از انواع شکنجه جان سالم به در می‌برد؟

اسمارت فون LG V20 و تستهای مقاومت

تماشا کنید: آیا اسمارت فون LG V20 از انواع شکنجه جان سالم به در می‌برد؟

اسمارت فون LG V20 هم به دست قاتلان تکنولوژی افتاد و انواع شکنجه ها بر روی آن انجام شد. ماه گذشته بود که گوشی موبایل ال جی وی 20 (LG V20) به عنوان اولین اسمارت فونی که با اندروید نوقا 7.0 کار می‌کند، معرفی شد.  

اسمارت فون LG V20 جانشین LG V10 شد که سال پیش توسط شرکت ال جی معرفی گردید. یکی از ویژگی‌های جدید این  گوشی که می ‌تواند نظر مثبت مشتریان را به سمت خود جلب کند، صفحه نمایش دوم آن است. صفحه نمایش دوم که بر روی پنل اصلی قرار دارد، می‌تواند همواره روشن باشد و این امکان برای بسیاری از مشتریان مهم است، زیرا می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعات بسیار دیگری را در حالی که پنل اصلی خاموش است، به شما نشان دهد.

اسمارت فون LG V20 و تحمل انواع تست‌ها

تست‌های متعددی بر روی این گوشی به عمل آمده و اسمارت فون LG V20 از تست‌ها سربلند بیرون آمد؛ انواع شکنجه‌های غیر معمول به این گوشی وارد شد، اما در نهایت این دیوایس همه امتحانات را پس داد.

اسمارت فون LG V20 مجبور شد شکنجه‌هایی نظیر خراش صفحه نمایش و قرار گرفتن تحت فشار شدید را تحمل کند تا خود را به عنوان یکی گوشی محبوب در بازار جا بیاندازد. صفحه نمایش این اسمارت فون توسط  شیشه گوریلا 4 یا گوریلا گلس 4 (Gorilla Glass 4) حفاظت می شود و در زمان تست نشان داد که به این راحتی خراش برنمی دارد.

شیشه گوریلا که به وسیله شرکت کورنینگ به ‌وجود آمده ‌است، شیشه‌ای از جنس آلومینوسیلیکات قلیایی است و به شکلی طراحی شده‌ است که نازک، سبک و مقاوم باشد. بیشتر کاربرد این شیشه استفاده به عنوان پوشش خارجی صفحه نمایش دستگاه‌های الکترونیکی نظیر تلفن‌های همراه، لپ‌تاپ‌ها و پخش‌کننده‌های چند رسانه‌ای است. متمایزترین ویژگی این شیشه مقاومت آن است که سبب می‌شود شیشه نازکی از آن در برابر شکنندگی و خراش مقاوم باشد.

این گوشی هوشمند از پلاستیک و فلز ساخته شده است. فریم و پشت گوشی از فلز است، اما نوارهای بالا و پایین و قسمت جلو گوشی از پلاستیک ساخته شده است. صفحه نمایش اسمارت فون LG V20 حتی قادر بود تست مربوط به آتش‌سوزی را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد. این تست شامل سوزاندن صفحه نمایش به مدت چند ثانیه با فندک بود.

دوربین گوشی از پشت گوشی بیرون زده است و این قسمت از گوشی در واقع درد‌سر‌ساز‌ترین بخش آن است. هر چند شیشه آن به آسانی خراش بر نمی‌دارد، اما در صورتی که خش بردارد ممکن است به یک‌باره خرد شود. در صورتی که نگران این موضوع هستید، می‌توانید از یک محافظ استفاده کنید.

ویدیوی تست مقاومت گوشی موبایل ال جی وی 20 (LG V20)

1395-08-14

دیدگاهتان را بنویسید