تماشا کنید: تریلر رسمی معرفی پردازنده Pinecone شیائومی با حضور سلطان حافظه‌ی جهان

تریلر رسمی معرفی پردازنده Pinecone شیائومی با حضور سلطان حافظه‌ی جهان

تماشا کنید: تریلر رسمی معرفی پردازنده Pinecone شیائومی با حضور سلطان حافظه‌ی جهان

به نظر می‌رسد که شیائومی از هیچ هزینه‌ای برای معرفی کردن محصولات جدید خود و افزایش هیجان کاربران دریغ نمی‌کند و این موضوع بار دیگر با انتشار یک تریلر رسمی برای معرفی پردازنده Pinecone این کمپانی، اثبات شد. در این تریلر، مسئولان شیائومی از یک روش جذاب برای شناساندن این چیسپت جدید استفاده کرده‌اند.

در اقدامی غیر منتظره، آنها از وانگ فنگ (Wang Feng) برای حضور در این تریلر تبلیغاتی بهره برده‌اند. اما وانگ فنگ چه کسی است؟ او یکی از سلاطین حافظه در جهان است که موفق به دو بار پیروزی در رقابت‌های جهانی حافظه و انتخاب به عنوان حافظه‌ی برتر جهان شده‌ است. آقای فنگ که اصلیتی چینی دارد و اولین برنده‌ی غیر اروپایی این جایزه‌ی معتبر محسوب می‌شود، در این ویدیو ۱۰۰ گروه مختلف که هرکدام شامل چند عدد متفاوت می‌شوند را حفظ می‌کند و برای این که با توانایی‌های خارق‌العادش ما را شگفت‌زده کند، آنها را به همان ترتیبی که در ابتدا حفظ کرده است، پشت سر هم می‌نویسد!

مطمئنا ترکیب قدرت حافظه‌ی انسانی با محیطی جذاب از اعداد، می‌تواند راهی بسیار مناسب برای معرفی پردازنده Pinecone شیائومی و نشان دادن قابلیت‌های ویژه‌ی آن باشد؛ بنابراین بهتر است بیش از این توضیح ندهیم و به سراغ تماشای ویدیوی معرفی رسمی اولین پردازنده‌ی اختصاصی شیائومی در دنیای موبایل برویم:

تریلر رسمی معرفی پردازنده Pinecone شیائومی

گفتنی است که شیائومی با تولید یک چیپست اختصاصی قصد دارد جایگاهش را در زنجیره‌ی تامین گوشی‌های هوشمند در جهان تثبیت کند و به همین منظور، چیپست Pinecone قرار است در دو مدل عرضه شود. این دو مدل جدید که تحت عنوان V970 و V670 شناخته خواهند شد، تقریبا مشابه مدل‌های ۹۶۰ و ۶۵۰ پردازنده‌ی Kirin هواوی و مدل‌های ۸۸۹۰ و ۷۵۸۰ چیپست‌های سری اسنپدراگون کوالکام ایفای نقش خواهند کرد.

گفتنی است که عرضه‌ی این چیپست جدید در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند ماه) عملی خواهد شد و البته متاسفانه مدیران شیائومی اعلام کرده‌اند که برنامه‌ای برای حضور در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون نخواهند داشت؛ بنابراین رونمایی از پردازنده Pinecone در خارج از اسپانیا و در مراسمی جداگانه اتفاق خواهد افتاد.

تریلر رسمی معرفی پردازنده Pinecone شیائومی با حضور سلطان حافظه‌ی جهان

1395-12-06

دیدگاهتان را بنویسید