تماشا کنید: تیزر ویدیویی حضور ایسوس در نمایشگاه CES 2017 منتشر شد

ایسوس در نمایشگاه CES 2017

تماشا کنید: تیزر ویدیویی حضور ایسوس در نمایشگاه CES 2017 منتشر شد

پنجم الی هشتم ژانویه سال 2017 میلادی، معادل شانزدهم الی نوزدهم دی ماه 95، لاس وگاس از بزرگ‌ترین رویداد تکنولوژی جهان موسوم به CES میزبانی خواهد کرد. در این نمایشگاه، بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان از آخرین دستاوردهای خود نظیر انواع تلویزیون‌های مدرن، لوازم خانگی، تلفن های هوشمند، لپ تاپ و تبلت و سایر لوازم الکترونیکی مصرفی پرده برداری خواهند کرد. در این بین، کمپانی تایوانی ایسوس نیز قرار است میزبان یک رویداد خبری باشد. بر همین اساس، ساعاتی پیش تیزر ویدیویی از حضور  ایسوس در نمایشگاه CES 2017 منتشر شد که خبرهای خوبی برای طرفداران این کمپانی را به همراه دارد.

در این تیزر ویدیویی که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، یک گوشی هوشمند رازآلود به چشم می‌خورد که به گفته ایسوس «اکتشافی باورنکردنی، بدون محدودیت» است. در حالی که این شرکت در تیزر ویدیویی انتشار یافته هیچ اطلاعات بیشتری را از گوشی مذکور نداده، آن می‌تواند گوشی زنفون 3 زوم (ZenFone 3 Zoom) باشد.

حضور ایسوس در نمایشگاه CES 2017 به روایت ویدیو

عضو جدید خانواده زنفون زوم در راه است

اوایل ماه جاری، شایعات و مستنداتی مربوط به گوشی معرفی نشده زنفون 3 زوم منتشر شد که خبر از حضور یک دوربین دوگانه پشتی همراه با ارائه زوم اپتیکال (همانند گوشی اپل آیفون 7 پلاس) می‌داد. با این اوصاف نمی‌توانیم انتظار سخت افزاری نظیر یک پرچمدار را از این گوشی داشته باشیم و احتمالا یک چیپست میان رده اسنپدراگون 625، در قلب این گوشی جای خواهد گرفت. از دیگر مشخصاتی که می‌توان برای این گوشی انتظار داشت باید به یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ دی (1080p)، یک رم تا 4 گیگابایت و حافظه داخلی تا 64 گیگابایت، همراه با یک باتری بسیار قدرتمند و بزرگ 4.850 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

گفتنیست که در حال حاضر، نام زنفون 3 زوم توسط این شرکت تایوانی تایید نشده است. در هر صورت این گوشی از خانواده‌ی زنفون Zoom ایسوس خواهد بود که اوایل سال جاری از آن رونمایی شده بود. با تمام این تفاسیر باید در انتظار حضور ایسوس در نمایشگاه CES 2017 و آغاز این رویداد جذاب باشیم تا هرچه بیشتر با این گوشی موبایل آشنا شویم.

1395-10-02

دیدگاهتان را بنویسید