تماشا کنید: حالت حرکت آهسته دوربین گوشی اکسپریا ایکس زد پرمیوم و ایکس زد اس

دوربین گوشی اکسپریا ایکس زد پرمیوم

تماشا کنید: حالت حرکت آهسته دوربین گوشی های اکسپریا ایکس زد پرمیوم و ایکس زد اس

سنسورهای دوربین جدید گوشی های سونی با داشتن حافظه‌ی اختصاصی، اولین در نوع خود محسوب شده و برای اولین بار همراه با گوشی های هوشمند اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Sony Xperia XZ Premium) و ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شدند. به لطف وجود این حافظه، سنسور جدید سونی توانایی انجام کارهای بسیاری را دارد که شاید جذاب‌ترین آنها، فیلم‌برداری با نرخ 960 فریم بر ثانیه باشد و این یعنی کاربران توانایی ضبط ویدیوهایی با سرعت بسیار پایین را دارند. برای درک بهتر این موضوع، بهتر است اولین ویدیو از حالت حرکت آهسته (Slow Motion) دوربین گوشی اکسپریا ایکس زد پرمیوم و ایکس زد اس را تماشا کنید.

ویدیوی پیش رو با رزولوشن 720×1280 تهیه شده و امکان تغییر حالت آن از شکل طبیعی به حالت فیلم‌های مشهور ماتریکس تنها در یک چشم به هم زدن در هر زمانی وجود خواهد داشت.

گوشی های فعلی توانایی فیلمبرداری با نرخ حداکثر 240 فریم بر ثانیه را دارند که یک چهارم سنسور جدید سونی است. دوربین جدید سونی، موشن آی (Sony Motion Eye) نام دارد که البته اگر از دارندگان وبکم‌های قدیمی سونی وایو باشید، احتمالا نام آن را شنیده‌اید.

ویدیوی حالت حرکت آهسته دوربین گوشی اکسپریا ایکس زد پرمیوم

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

1395-12-09

دیدگاهتان را بنویسید