تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون 7 و گوگل پیکسل ، پیروز میدان کیست؟

مقایسه سرعت آیفون 7 و گوگل پیکسل

تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون 7 و گوگل پیکسل ، پیروز میدان کیست؟

شکی نیست که قدرت بالای تراشه A10 آیفون 7 (iPhone 7) می‌تواند بسیاری از رقبا را مغلوب کند، اما تراشه اسنپ دراگون 821 (Snapdragon 821) از سوی دیگر، برخی از کاربران همچون Super Saf در یوتیوب را به آزمایش سرعت این تراشه و مقایسه آن با دیگر محصولات بازار تشویق کرده است. در جدیدترین ویدیوی منتشر شده از مقایسه سرعت آیفون 7 و گوگل پیکسل (Google Pixel) ، عملکرد تراشه های A10 و Snapdragon 821 بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار دارد.

در مقایسه‌ای که ویدیوهای آن در ادامه قرار گرفته، سرعت پایین‌تر گوگل پیکسل نسبت به آیفون 7 پلاس در اجرای بازی‌ها می‌تواند برخی از طرفداران این گوشی هوشمند را دلسرد کند. اگرچه در طول این مقایسه، اپلیکیشن‌های سبک‌تر همچون ماشین حساب یا مرورگر با سرعتی یکسان اجرا می‌شدند اما باز هم گوگل پیکسل در باز شدن اپلیکیشن دوربین در کمترین زمان ممکن، مغلوب آیفون 7 پلاس شد. این موضوع می‌تواند برای کاربرانی که می‌خواهند لحظات ناب را در کمترین زمان ممکن ثبت کنند، اهمیت زیادی داشته باشد.

در ویدیوی دوم، عملکرد سنسور اثر انگشت در آیفون 7 و گوگل پیکسل مورد بررسی قرار می‌گیرد که در مقایسه، دردانه جدید گوگل پیروز میدان است. Super Saf تلاش کرد تا با غیر فعال کردن تمامی انیمیشن‌های محیط آیفون 7، سرعت پاسخگویی اسکنر اثر انگشت را افزایش دهد اما حتی در چنین شرایطی نیز گوگل پیکسل رقیب خود را با اختلافی قابل توجه پشت سر می‌گذارد.

شاید نیاز باشد تا مهندسین گوگل برای رسیدن به سرعت آیفون 7، کمی بر روی سیستم نرم افزاری و عملکرد پیکسل کار کنند. اما اگر این مورد را در نظر نگیریم، گوگل پیکسل می‌تواند یک گوشی هوشمند فوق‌العاده کارآمد و البته دوست‌داشتنی باشد.

مقایسه سرعت آیفون 7 پلاس و گوگل پیکسل

مقایسه عملکرد سنسور اثر انگشت در آیفون 7 و گوگل پیکسل

1395-07-30

دیدگاهتان را بنویسید