تماشا کنید: پرش از ساختمان 13 طبقه با دست خالی و بدون تجیهزات ایمنی!

پرش از ساختمان 13 طبقه

تماشا کنید: پرش از ساختمان 13 طبقه با دست خالی و بدون تجیهزات ایمنی!

هر چند وقت یک بار، کاربران تیترهایی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنند که شاید باور آنها بسیار سخت باشد. اما ویدیویی که هم اکنون آماده کرده‌ایم، یکی از همین موارد است که حتی اگر دوست نداشته باشید هم باید باور کنید! به تازگی از کاربران شبکه اجتماعی یوتیوب با نام 8booth دست به اقدامی بسیار خطرناک و پرش از ساختمان 13 طبقه با ارتفاع 39 متر زده که شاید پیش از این نمونه آن را ندیده باشید. جالب‌ترین بخش این ویدیو، استفاده از 2 دوربین گو پرو برای ضبط پرش است.

8booth با قرار دادن یکی از دوربین‌ها بر روی دست و دیگری بر دهان خود سعی کرده تا فضای پرش خود را برای مخاطبین شبیه‌سازی کند. در ابتدا تنش‌های او در بالا رفتن و رسیدن به آخرین طبقه از ساختمان به تصویر کشیده می‌شود که یک دقیقه زمان می‌برد. زمانی که او به پشت بام ساختمان می‌رسد، بدون هیچ مطلعی و پس از گذشت چند ثانیه شاهد پرش او در آب‌های بندر نیوپورت هستیم.

البته باید به کیفیت بسیار بالای دوربین‌های به کار گرفته شده توسط 8booth نیز اشاره کنیم. دوربینی که بر روی سر این فرد قرار دارد، یکی از جدیدترین دوربین‌های گو پرو با نام Hero 5 Black بوده که تنها چند هفته از معرفی آن می‌گذرد و دوربین Session با اندازه‌ای کوچکتر نیز روی دست او بسته شده است. هر دوی این دوربین‌ها می‌توانند ویدیوهای مختلف را با نرخ فریم 60 و رزولوشن 1080p ضبط کنند.

شاید تصور کنید که این ویدیو جنبه تبلیغاتی داشته باشد، اما نزدیک بودن خطر مرگ نمی‌تواند چنین ادعایی را اثبات کند!

ویدیوی پرش از ساختمان 13 طبقه

1395-08-03

دیدگاهتان را بنویسید