تمامی گوشی های هوشمند نوکیا آپدیت اندروید O را دریافت خواهند کرد

گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا 6

تمامی گوشی های هوشمند نوکیا آپدیت اندروید O را دریافت خواهند کرد

به نقل از یک مقام رسمی در شرکت HMD Global، تمامی گوشی های هوشمند نوکیا آپدیت اندروید O را پس از انتشار آن توسط گوگل دریافت خواهند کرد. این مقام همچنین اعلام کرده است که تا پایان سال جاری، گوشی های جدید دیگری از سوی نوکیا نیز روانه بازارهای جهانی می‌شود.

کمپانی فنلاندی HMD Global اوایل هفته جاری رسما تایید کرد که تمامی گوشی های هوشمند نوکیا که در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی شدند، تا پایان ماه جاری میلادی وارد بازارهای جهانی خواهند شد. این در حالیست که تا به امروز این گوشی ها تنها در بازارهای خاصی همچون چین قابل عرضه بودند و چشم انداز بلند این گوشی ساز در عرضه گوشی های برند نوکیا به سراسر جهان، می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران گوشی های پیشین نوکیا باشد.

اما این تنها خبر خوبی نیست که کمپانی HMD Global آن را به طرفداران خود نوید داده است. به نقل از وب سایت Techradar، یک مقام رسمی این شرکت تایید کرده است که تمامی گوشی های هوشمند نوکیا در آینده‌ای نزدیک آپدیت اندروید O گوگل را دریافت خواهند کرد. این گزارش به شرح زیر است:

پس از آن که گوگل آپدیت Android O را برای شرکای سخت افزاری خود ارسال کرد، گوشی های هوشمند این نسخه را دریافت خواهند کرد. در همین راستا HMD Global نیز متعهد می‌شود آپدیت هی امنیتی ماهانه اندروید را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

عرضه چند مدل دیگر از گوشی های هوشمند نوکیا تا پایان سال 2017

حتی اگر گوگل نرم افزار اندروید O را در پاییز منتشر کند، دقیقا همان زمان صاحبان گوشی های هوشمند نوکیا نیز آن را دریافت خواهند کرد. همچنین شایان ذکر است این شرکت فنلاندی گوشی های هوشمند دیگری را نیز همراه با نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 روانه بازارهای جهانی خواهد کرد که نام آنها از هم اکنون قابل حدس است.

1396-03-12

دیدگاهتان را بنویسید