توتی برای رم اسپانسر پیراهن پیدا کرد

خبرگزاری تسنیم: به نقل از شنریه رپوبلیکا، باشگاه رم به زودی با یک اسپانسر جدید برای پیراهنش قرارداد می‌بندد، قراردادی که مقدمات آن توسط فرانچسکو توتی فراهم آمده است.

پیراهن رم از فصل 13-2012 اسپانسر نداشته و به همین دلیل مبلغ قابل توجهی از درآمد سالانه باشگاه کسر شده است. این در حالیست که دیگر تیم‌های بزرگ سری A به خصوص یوونتوس از محل قراردادهای‌شان با اسپانسر‌ها درآمدهای قابل توجهی دارند. بانوی پیر به خاطر تبلیغ برند «جیپ» (یکی از خودروهای زیر مجموعه شرکت فیات) سالانه 17 میلیون یورو درآمد کسب می‌کند. در همین حال اینتر هم سالانه 10 میلیون یورو از تبلیغ برند «پیرلی» روی پیراهنش درآمد کسب می‌کند.

این وضعیت اما به زودی تغییر خواهد کرد چرا که ظاهراً رم پس از 4 سال دوباره قرار است دارای اسپانسر پیراهن شود که این اسپانسر یکی از خطوط هوایی ترکیه است.

توتی که فصل گذشته بازنشسته شد، در حال حاضر به عنوان دستیار مونچی، مدیر ورزشی باشگاه رم فعالیت دارد و مذاکرات مربوط به عقد این قرارداد را با شریک تجاری جدید جالوروسی انجام داده است.

به نوشته رپوبلیکا درآمدی که رم از عقد این اسپانسر دریافت خواهد کرد، 7 تا 8 میلیون یورو خواهد بود.

در صورت منعقد شدن این قرارداد و با توجه به محتمل بودن صعود رم به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و پاداش‌های حاصل از این موفقیت، وضعیت اقتصادی جالوروسی به میزان قابل توجهی ارتقا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *