توقف عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 به دلیل باگ‌های متعدد

توقف عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 به دلیل باگ‌های متعدد

توقف عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 به دلیل باگ‌های متعدد

در حالی که کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و ال جی برای تولید میان رده‌های خود نیز به سراغ جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل رفته‌اند، اما کاربران تعدادی از پرچمداران اندرویدی هنوز هم برای دریافت این نسخه و استفاده از امکانات جذاب آن مشکل دارند. وضعیت عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 نیز دقیقا چنین وضعیتی دارد.

گویا به دلیل باگ‌های متعدد و مشکلات نرم افزاری، این کمپانی تایوانی تصمیم گرفته است عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 را به طور موقت متوقف کند تا اسمارت فون‌های کاربران بیش از این دچار مشکل نشود. این موضوع لحظاتی پیش توسط نمایندگی رسمی اچ تی سی در کشور آلمان بر روی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که این مشکل قرار هم نیست به این زودی‌ها برطرف شود.

عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 در حالی متوقف شده است که هنوز دلیل اصلی و باگ‌های مورد نظر، اعلام نشده و همچنین مشخص هم نیست که این به‌روزرسانی مجددا چه زمانی عرضه می‌شود تا کاربرانی که تا به حال دیوایس خود را آپدیت نکرده‌اند، بتوانند از قابلیت‌های ورژن جدید استفاده کنند. مدیران کمپانی تایوانی باید فکری هم به حال آن دسته از کاربرانی بکنند که به اندروید ۷ نوقا آپدیت کرده‌اند و حالا با مشکلات متعدد نرم افزاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

توقف عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 در کدام کشورها رخ می‌دهد؟

توقف عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 به دلیل باگ‌های متعدد

اچ تی سی از حدود یک ماه و نیم پیش و از اواخر ماه نوامبر سال ۲۰۱۶، عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 را آغاز کرد و اپراتورهای مخابراتی بین‌المللی نظیر T-Mobile نیز چند روزی بود که این به‌روزرسانی را بر روی شبکه‌ی خود منتشر کرده بودند. حالا با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که کاربران پرچمدار گوشی های اچ تی سی باید باز هم منتظر بمانند تا بتوانند بار دیگر از جدیدترین نسخه از پلتفرم گوگل استفاده کنند.

گفتنی است که ارائه‌ی این به‌روزرسانی در برخی از کشورها متوقف شده است و هنوز به طور کامل مشخص نیست که آیا این تصمیم به طور جهانی گرفته شده است و یا توقف عرضه‌ی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 تنها شامل اپراتورهای مخابراتی و کشورهای محدودی می‌شود. اگر شما کاربران عزیز گجت نیوز هم بعد از به‌روزرسانی به این نسخه با مشکلاتی مواجه شده‌اید، آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا از پیش آمدن این مشکلات برای کاربران دیگر جلوگیری شود.

1395-10-25

دیدگاهتان را بنویسید