تولید آزمایشی پژو 207i جدید آغاز شد + مشخصات و امکانات

پژو 207i جدید

تولید آزمایشی پژو 207i جدید آغاز شد + مشخصات و امکانات

تولید آزمایشی پژو 207i جدید توسط شرکت ایران خودرو شروع شده است. محصول جدید ایران خودرو با امکانات جدیدی همراه بوده و خریداران می‌توانند با آپشن‌های متفاوتی این خودرو را سفارش دهند. در ادامه با امکانات جدید 207 آی آشنا می‌شویم.

در روزهای گذشته تصاویری از خطوط تولید خودروسازی ایران خودرو منتشر شد که شروع تولید تعدادی پژو 207i و پژو 207i صندوقدار با سقف شیشه‌ای (Glass Roof) را نشان می‌دهد. دو محصول جدید ایران خودرو به سقف‌های شیشه‌ای (پانارومیک یا مونروف) مجهز خواهند بود که البته این سقف‌ها قابلیت بازشو نداشته و تنها سرنشینان می‌توانند با آن به بیرون از خودرو دید داشته باشند.

پژو 207i جدید

پژو 207i جدید دارای سقف شیشه‌ای است

بر اساس اطلاعاتی که از خطوط تولید شرکت ایران خودرو منتشر شده است می‌توان عنوان کرد سقف گنبدی شکل خودرو پژو 207i برای نصب سقف شیشه‌ای، مجددا طراحی و مقاوم‌سازی‌های لازم انجام شده است و حتی قالب شیشه‌ی جلوی خودرو نیز با تغییراتی همراه خواهد بود. روش ساخت و طراحی فریم‌های سقف این خودرو از طرح پژو 208 الگوبرداری شده و اگر به پژو 208 مجهز به سقف شیشه‌ای دقت کنید، متوجه شباهت الگوی قطعه‌ شیشه‌ای این دو خودرو خواهید شد.

باتوجه به خبرهای اعلامی، شرکت ایران خودرو قصد ندارد پژو 207i با سقف شیشه‌ای را تجاری‌سازی کند، اما نسخه‌های آزمایشی این خودرو در دو نوع هاچ‌بک و صندوقدار ساخته شده‌اند. از طرفی کاور داخلی سقف شیشه‌ای 207 آی به شکل دستی باز و بسته می‌شود و انتظار می‌رود این خودرو در نسخه‌های تجاری به موتور برقی تجهیز شود. از طرفی با تکیه بر شنیده‌ها، ایران خودرو قصد دارد در آینده‌ای نه چندان دور خودرو 206 تیپ پلاس را نیز به بازار خودرو کشور عرضه کند.

پژو 207i جدید

مشخصات فنی پژو 207i جدید

شرکت خودروسازی ایران خودرو قصد دارد دو خودرو پژو 207i و پژو 207i صندوقدار را به امکانات جدیدی تجهیز کند. این امکانات جدید احتمالا مواردی نظیر سقف شیشه‌ای، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، سنسور نور و باران، نمایشگر با پشتیبانی اندروید و کیسه هوای جانبی را شامل می‌شود.

1397-08-04

دیدگاهتان را بنویسید