تیزرهای تبلیغاتی ال جی وی 20 قابلیت های جدید آن را نمایش می‌دهند

تیزرهای تبلیغاتی جدید ال جی وی 20 قابلیت های صوتی و فیلمبرداری آن را نشان می‌دهند

تیزرهای تبلیغاتی ال جی وی 20 قابلیت های جدید آن را نمایش می‌دهند

گوشی هوشمند ال جی وی 20 به لحاظ تجهیز به فناوری ها و همچنین ویژگی های جدید و مبتکرانه، مسلما برای بسیاری از کاربران تازگی خواهد داشت و همچنین جالب خواهد بود. هم اکنون بسیاری از کاربران منتظر هستند به محض عرضه این گوشی 5.7 اینچی به بازارهای فروش آن را سریعا خریداری کنند. بدین منظور این هفته شرکت ال جی دو ویدئو تبلیغاتی جدید از گوشی وی 20 را منتشر کرد که قابلیت های صوتی و همچنین فیلم برداری آن را نشان می‌دهد. 

تیزرهای تبلیغاتی جدید ال جی وی 20 قابلیت های صوتی و فیلمبرداری آن را نشان می‌دهند

اولین ویدئو مربوط به قابلیت صوتی 32 بیتی های فای DAC چهار گانه این گوشی است. بر اساس گفته های ال جی با استفاده از این ویژگی، شاهد افزایش کیفیت صدای گوشی در هنگام اتصال به هدفون خواهیم بود. میزان صدای نویز محیط و همچنین اعوجاج نیز به میزان 50 درصد کاهش خواهد یافت. از این رو با استفاده از سخت افزار موجود در گوشی، می‌توانید صدایی بسیار باکیفیت و شفاف را از هر نوع هدفونی که به وی 20 متصل کنید، شاهد باشید. در بخش زیر شاهد نمایش ویدئو تبلیغاتی مربوط به کیفیت صدای Hi-Fi Quad DAC ال جی وی 20 هستید:

دومین ویدئو تبلیغاتی نیز بر ویژگی Steady Record 2.0 وی 20 تاکید دارد. این قابلیت به کمک آخرین نسل فناوری سیستم لرزشگیر الکترونیکی (EIS) کوالکام پدید آمده است و با استفاده از آن لرزش دست فرد در هنگام ضبط فیلم کاهش یافته و در نتیجه ویدئوهایی یکنواخت و روان بدون لرزش پدید می‌آید. در بخش زیر نیز شاهد نمایش قابلیت Steady Record 2.0 ال جی وی 20 هستید:

هنوز نتوانسته‌ایم ویژگی های ذکر شده در این بخش را به طور عملی تست و بررسی کنیم. در هر صورت می‌بایست منتظر ماند و دید که این گوشی در این بخش ها چه عملکرد خاصی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. بر اساس شایعات منتشر شده ال جی وی 20 در تاریخ 21ام ماه اکتبر (30ام مهر ماه) در منطقه امریکا فروش خود را شروع خواهد کرد. در نتیجه تقریبا یک ماه دیگر با عرضه رسمی این گوشی فاصله خواهیم داشت.

1395-07-01

دیدگاهتان را بنویسید