جزئیات دوربین سه گانه گلکسی اس 10 سامسونگ فاش شد

دوربین سه گانه گلکسی اس 10 سامسونگ

جزئیات دوربین سه گانه گلکسی اس 10 سامسونگ فاش شد

جزئیات دوربین سه گانه گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) فاش شد. ظاهرا گلکسی اس ۱۰ به یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های دوربین مجهز می‌شود.

سامسونگ حالا به تولید گوشی هایی با دوربین سه گانه روی آورده و مدل 2018 گلکسی A7، آغازگر این راه بوده است. در حقیقت، محصول اصلی سامسونگ که قرار است با سیستم دوربین قدرتمند و متفاوت، سایر پرچمداران را به چالش بکشد، گلکسی اس 10 است. ظاهرا کره‌ای‌ها در کنار لنز معمولی، از لنزهای تله فوتو و فوق عریض نیز استفاده خواهند کرد. پیش‌تر برخی از مشخصه‌های احتمالی دوربین سه گانه گلکسی اس 10 سامسونگ به بیرون درز کرده بود، اما حالا اطلاعات ما با انتشار یک تصویر جدید کامل شده است.

دوربین سه گانه گلکسی اس 10 سامسونگ

ظاهرا دوربین اصلی، بدون تغییر خواهد بود و سامسونگ از یک دوربین 12 مگاپیکسلی (با پیکسل‌های 1.4 میکرومتری) و دیافراگم دوگانه (f/1.5 و f/2.4) بهره خواهد برد. در پشت لنز تله فوتو، این‌بار از سنسوری 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 استفاده خواهد شد، در حالی که گلکسی اس 9 پلاس از سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. سامسونگ ضمن تجهیز هر دوی این دوربین‌ها به لرزشگیر اپتیکال، از فوکوس خودکار هم در آنها استفاده می‌کند.

در کنار سنسورهای معمول، برای دوربین سوم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض استفاده می‌شود. با میدان دید 123 درجه، احتمالا دوربین سوم لنزی 12 میلی‌متری دارد؛ این یعنی عرض بیشتر در مقایسه با جی 7 تینکیو (با لنز 16 میلی‌متری) و رزولوشن بالاتر در مقایسه با ایسوس زنفون 5Z (لنز 12 میلی‌متری، سنسور 8 مگاپیکسلی).

لازم به ذکر است که امسال، سه مدل مختلف از پرچمدار سامسونگ معرفی می‌شود. همچنین نام “S10” هنوز تایید نشده است و ما فعلا دستگاه را با اسم رمز “Beyond” می‌شناسیم.

1397-07-11

دیدگاهتان را بنویسید