حالت تیره آی او اس 11 به شکل مخفی رویت شد + ویدیو

حالت تیره Mail در iOS 10

حالت تیره آی او اس 11 به شکل مخفی رویت شد + ویدیو

یک کاربر ادعا میکند حالت تیره آی او اس 11 را در نسخه آزمایشی این پلتفرم دیده است. ظاهرا این قابلیت در نسخه نهایی iOS 11 معکوس سازی هوشمند یا Smart Invert نام خواهد داشت.

تم های تیره چیز جدیدی نیستند و بسیاری از اپلیکیشن ها از گذشته آن را به عنوان یک گزینه در اختیار کاربرانشان قرار می‌دند. طی سالیان اخیر تمرکز پلتفرم های بزرگی همچون آی او اس و اندروید بر روی ارائه تم ها/گزینه‌ها بیش از پیش بوده است، اما هیچگاه نتوانستیم این حالت را همانطور که در نسخه های آزمایشی بودند در نسخه های اصلی نیز مشاهده کنیم.

 

حال به نظر می‌رسد اپل قصد دارد یک گام به جلو برداشته و حالت تیره آی او اس 11 را عملی کند. یک کاربر به نام iTwe4kz با ارسال یک ویدیو در یوتیوب خبر از مشاهده حالت تیره آی او اس 11 داده است. این در حالی رخ می‌دهد که اپل چند روز پیش و در مراسم رونمایی رسمی از این پلتفرم، هیچ اشاره‌ای به چنین حالتی نکرده بود.

ویدیو حالت تیره آی او اس 11

 

در حال حاضر آی او اس از یک قابلیت به نام Inverted Colors برخوردار است. همانطور که از نامش پیداست، این قابلیت با جابجایی رنگ‌ها در آی او اس باعث تاریک سازی فضای رابط کاربری می‌شود. هرچند این هم یک قابلیت کاربردی است، اما iTwe4kz نشان میدهد که آی او اس 11 یک قابلیت جذاب‌تر را به نام “Smart Invert” به همراه دارد. چیزی که اینجا اتفاق می‌افتد، در واقع ارائه یک قابلیت حالت تیره توسط نسخه جدید آی او اس است. این قابلیت دیگر مثل گذشته تمامی رنگ‌ها را جابجا نمی‌تواند و تنها برخی از آن‌ها را با یکدیگر جابجا می‌کند تا نمایشگر طبیعی‌تر جلو کند.

به نقل از کاربر انتشار دهنده این ویدیو، یک ته رنگ در هنگام استفاده از حالت تیره آی او اس 11 دیده می‌شود. همچنین داک اصلی گوشی شما نیز با فعال کردن این ویژگی تغییر رنگ خواهد داد، اما همانطور که ما گفتیم این تغییر رنگ هیچگاه غیرطبیعی نخواهد بود. این می‌تواند نزدیک‌ترین قابلیت به ویژگی رسمی و نهایی حالت تیره باشد، اما از آنجایی که iOS 11 همچنان در حالت آزمایشی به سر می‌برد، تا زمان عرضه نسخه نهایی آن در انتهای سال نمی‌توان به طور جدید در این خصوص اظهارنظر کرد.

1396-03-18

دیدگاهتان را بنویسید