حذف نام برند لومیا از فروشگاه آنلاین مایکروسافت

حذف نام برند لومیا از فروشگاه آنلاین مایکروسافت

شرکت مایکروسافت به تازگی نام برند لومیا را از بخش دسته‌بندی‌ها در فروشگاه آنلاین منطقه آمریکا حذف کرده است. به جای آن لینکی به جهت دسترسی به بخش آموزشی فروشگاه قرار داده شده است. گرچه هنوز هم اطلاعات مربوط به آن بخش در وب سایت باقی مانده است. بدین منظور تنها کافیست بر روی گزینه Windows phone در بخش Devices (قسمت بالایی صفحه اصلی) کلیک کرده و به صفحه مربوطه وارد شوید.

حذف نام برند لومیا از فروشگاه آنلاین مایکروسافت

هنوز دقیقا مشخص نیست که چه زمانی این تغییر به وجود آمده است اما حدس می‌زنیم که بین تاریخ‌های ششم تا یازدهم ماه آگوست این گزینه حذف شده باشد. البته شعبه بریتانیا فروشگاه مایکروسافت هنوز هم در صفحه اصلی خود گزینه‌ای به نام All Windows phone را در اختیار دارد.

هنوز نمی‌دانیم که قرار است چه اتفاق خاصی در آینده نزدیک برای گوشی‌های سری لومیا (Lumia) شرکت مایکروسافت بیفتد. اما اگر قرار باشد شایعاتی که به تازگی در این زمینه منتشر شده‌اند به حقیقت بپیوندند، مسلما کاربران سری گوشی‌های لومیا با خبرهای خوبی مواجه نخواهند شد. در هر صورت جالب است بدانید که خبر مربوط به حذف پنل برند لومیا را کاربری به نام مارک با اسم مستعار MSPoweruser در وب سایت فروشگاه آنلاین آمریکا مایکروسافت متوجه شده بود.

1395-06-20

دیدگاهتان را بنویسید