حضور هوندا در نمایشگاه CES 2017 با تکنولوژی های جدید + ویدیو

هوندا در نمایشگاه CES 2017

هوندا در نمایشگاه CES 2017 از چه دستاوردهایی رونمایی خواهد کرد؟ + ویدیو

به نظر می‌رسد که شرکت هوندا قصد دارد در نمایشگاه اکوسیستم تکنولوژی سال آینده به نام سی ای اس (CES) که تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد حضور قدرتمندانه‌ای به عمل آورده و از تازه‌ترین دستاوردهای خود رونمایی کند. در همین راستا، این خودروساز ژاپنی تیزر تبلیغاتی از حضور هوندا در نمایشگاه CES 2017 را به انتشار رسانده تا بدانیم قرار است با چه چیزهایی رو به رو شویم.

در این تیزر ویدیویی کوتاه از حضور هوندا در نمایشگاه CES 2017 ، به سه قابلیت جدید اشاره شده است. یکی از این قابلیت‌ها”Safe Swarm” نام دارد که در واقع تکنولوژی برای حفظ سرنشینان در ازدحام و شلوغی اشاره شده است و هوندا آن را در نوامبر سال جاری عملی کرده است. اینگونه به نظر می‌رسد که خودرو شما به شبکه ارتباطی بین وسایل نقلیه متصل خواهد شد که می‌تواند اطلاعات جاده‌ای را در اختیار شما قرار گذاشته تا با خیال آسوده‌تری به رانندگی بپردازید. هرچند سخت است بخواهیم تصور کنیم که این آمار گرافیکی چگونه کار خواهند کرد.

دومین تکنولوژی جدیدی که هوندا در این تیزر ویدیوی به آن اشاره می‌کند، وسیله‌ای به نام “Uni-Cube” است که به نظر یک دستگاه حمل و نقل شخصی جهت استفاده سرنشینان خواهد بود. در حال حاضر این موضوع، یکی از بزرگ‌ترین زمینه‌ها برای خودنمایی خودروسازهایی است که قصد دارند سهم بیشتری از بازار وسایل حمل مخصوص اتومبیل‌ها را در بازار به نام خود ثبت کنند. هیوندای نیز پروژه‌های مشابهی با این دستگاه را در دست توسعه دارد که این شرکت نیز قرار است در نمایشگاه CES امسال از آن‌ها رونمایی کند.

سرانجام در این تیزر، اتومبیل مفهومی “NeuV” را می‌توانیم ببینیم که این خودروساز اوایل این ماه برای نخستین بار در خصوص آن صحبت کرده بود و در واقع نخستین خودرو الکتریکی هوندا است. این خودرو مفهومی مجهز به ربات Pepper است که می‌تواند احساسات راننده را درک کند، با راننده صحبت کرده و در تعامل باشد و همچنین داده‌های مختلفی از جاده را با استفاده از دوربین هایی که در اطراف ماشین تعبیه شده است را به راننده منتقل کند.

ویدیو دستاوردهای قابل ارائه هوندا در نمایشگاه CES 2017

اینطور که مشخص است، هوندا قصد دارد حضور قدرتمندانه‌ای را در نمایشگاه CES 2017 به عمل آورد، اما سوال جالبی که در این جا وجود دارد، زمان ورود این تکنولوژی‌ها به بازار مصرفی است.

1395-10-01

دیدگاهتان را بنویسید