حلقه هوشمند سامسونگ با سنسورهای بیومتریک همراه خواهد بود

حلقه هوشمند سامسونگ با سنسورهای بیومتریک همراه خواهد بود

در دنیای مدرن تکنولوژی، گجت‌های متنوعی با کاربردهای مختلف ساخته شده که بسیاری از آن‌ها به بازار عرضه شده‌اند؛ گجت‌هایی که گاهی اوقات کاربرد آن‌ها گیج کننده است. اگر به یاد داشته باشید در دسامبر گذشته بود که شرکت سامسونگ در کره طرحی از حلقه هوشمند را به ثبت رساند که جزئیات چندانی درباره آن مشخص نبود. اکنون جزئیاتی از طرح مفهومی حلقه هوشمند سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آنطور که پیدا است حلقه هوشمند سامسونگ در اصل یک گجت هوشمند پوشیدنی است که در بخش طرفین دارای کلیدهای مینیاتوری تنظیم صدا، کلیدی برای پاسخ دادن به تماس و درگاهی برای کارت حافظه میکرو اس دی است. با توجه به گزارشات منتشر شده و شواهد موجود، این حلقه هوشمند به سنسور ضربان قلب و احتمالا دیگر داده‌های بیومتریکی مجهز است.

حلقه هوشمند سامسونگ

متاسفانه این طرح مفهومی به ثبت رسیده تنها پوشیدنی بودن این گجت را نشان داده و دیگر جزئیاتی از عملکرد و ویژگی‌های آن هنوز مشخص نشده است، اما به احتمال بسیار زیاد این گجت هوشمند پوشیدنی به سنسورهای حرکتی و تراشه NFC مجهز خواهد بود که امکان ردیابی و همچنین پرداخت همراه را امکان پذیر خواهد کرد. طراحی و ساخت چنین محصولی توسط کره‌ای ها بدون شک راهکاری فوق‌العاده برای کنترل گوشی‌های هوشمند و همچنین عملکرد تکنولوژی واقعیت مجازی است.

در حالی که خبرهای گوناگون اعلام کرده‌اند که حلقه هوشمند سامسونگ در حال توسعه است، هنوز خبری از معرفی شدن این دستگاه منتشر نشده است، اما قطعا استفاده این حلقه هوشمند بیشتر از دیگر گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند خواهد بود. تصورش را داشته باشید که جواهری هوشمند روی انگشتان شما باشد که کاربرد آن فراتر از ظرافت و مدرن بودن آن است. به هر حال تاکنون جزئیات چندانی درباره حلقه هوشمند سامسونگ منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که به زودی خبرهای جدید و رسمی از آن در رسانه‌ها منتشر شود.

1395-06-16

دیدگاهتان را بنویسید