خبری از مدل 256 گیگابایتی گلکسی اس 8 نخواهد بود

خبری از مدل 256 گیگابایتی گلکسی اس 8 نخواهد بود

خبری از مدل 256 گیگابایتی گلکسی اس 8 نخواهد بود

پیش از این و در زمان معرفی گلکسی نوت ۷ پیش‌بینی می‌شد که سامسونگ مدل‌هایی شامل ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم/ ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم/ ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی را در اختیار خریداران خود قرار دهد. اما به نظر می‌رسد که حالا این اتفاق قرار است چند ماه بعد از آن و در رونمایی از گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) و برای بازارهای برگزیده عملی شود.

در زمان معرفی نسخه‌ای از گلکسی نوت ۷ با رم ۶ گیگابایتی، سامسونگ هدف خود از این موضوع را برتری بر برندهای محلی اعلام کرده بود تا آنها نتوانند با حافظه‌ی رم بیش از ۴ گیگابایت، قدرت فبلت جدیدش را زیر سوال ببرند و فروش نوت ۷ با مشکل رو به رو شود. حالا این اتفاق احتمالا در اس 8 نیز به همین دلیل رخ خواهد داد و سامسونگ نمی‌خواهد که دیگر سازندگان اندرویدی نظیر برندهای چینی ارزان‌قیمت با ارائه‌ی گزینه‌های رم بالاتر بتوانند طرح‌های بازاریابی این سازنده‌ی کره‌ای را از بین ببرند.

رم ۶ گیگابایتی گلکسی اس 8 تنها در چین و کره‌ی جنوبی قابل تهیه خواهد بود

خبرگزاری مرجع سم موبایل به نقل از یکی از منابع وبلاگی چینی اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد یک مدل مخصوص از گلکسی اس 8 را در دو بازار کشورهای چین و کره‌ی جنوبی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار کند و احتمالا این اتفاق تنها در این دو کشور رخ خواهد داد. البته معلوم نیست که سامسونگ قصد دارد این موضوع را در مراسم رونمایی نیز اعلام کند و یا تنها در هنگام عرضه و فروش محصول، خریداران این دو کشور از این گزینه‌ی ویژه باخبر خواهند شد.

همچنین فردی که این اطلاعات را منتشر کرده است، درباره‌ی واقعی بودن گزینه‌ی دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز اعلام کرده است که چنین مدلی تولید نخواهد شد و این می‌تواند باعث ناامیدی آن دسته از کاربرانی شود که خود را برای خرید یک غول اندرویدی جدید از سوی سامسونگ آماده کرده بودند؛ همچنین صحبتی درباره‌ی مدل اس 8 پلاس و تفاوت‌های احتمالی آن با مدل استاندارد از حیث حافظه‌ی رم و فضای ذحیره‌سازی داخلی در این گزارش به میان نیامده است.

گفتنی است که احتمالا رونمایی از گلکسی اس 8 در ماه آوریل انجام خواهد شد و عرضه‌‌ی جهانی آن نیز برای اوایل فصل بهار برنامه‌ریزی شده است.

1395-11-13

دیدگاهتان را بنویسید