خداحافظی با جک هدفون اینبار در گوشی گوگل پیکسل 2

گوشی گوگل پیکسل 2

خداحافظی با جک هدفون اینبار در گوشی گوگل پیکسل 2

گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel & Pixel XL) نخستین گوشی های برند پیکسل شرکت گوگل، هر دو از جک هدفون 3.5 میلی‌متری برخوردار هستند، اما به نظر می‌رسد نسل جدید آن‌ها، گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) فاقد این ورودی خواهد بود. این خبر در واقع هنوز یک شایعه مطرح شده است که به نظر می‌رسد برگرفته از اسناد شرکت گوگل باشد. با این حال، بنا به حساسیت‌های موجود نمی‌توان نامی از فرد افشا کننده برد.

ما هنوز هیچ عکسی از این سند ندیده‌ایم، اما ظاهرا در آن صحبت از حذف جک هدفون بوده است، بنابراین گوگل قصد دارد این تصمیم را در گوشی هوشمند بعدی خود عملی کند و گوشی گوگل پیکسل 2 را بدون جک سنتی هدفون روانه بازار کند.

 

همچنین بخوانید:

عرضه گوگل پیکسل 2 رسما تایید شد

 

احتمال هر چیزی وجود دارد. ممکن است این سند قدیمی بوده و مربوط به نسل اول گوشی پیکسل باشد که پس از مدتی این شرکت آمریکایی در تصمیم خود تجدید نظر کرده و جک هدفون را با نخستین گوشی برند پیکسل خود به ارمغان آورده است. اما اگر گوگل هم این جک را از گوشی آینده خود حذف کند، آن‌ها دنباله رو هدفی خواهند بود که اپل جهت ارائه تجربیات صوتی قدرتمندتر و باکیفیت‌تر همراه با پورت‌هایی مدرن‌تر از جک 3.5 میلی‌متری با گوشی های خانواده آیفون 7 در پیش گرفته است. از آنجایی که گوشی های آینده گوگل نیز کاملا مدرن و امروزی هستند، انتظار می‌رود این شایعه درست باشد و نه تنها گوگل بلکه تمامی شرکت‌ها به فکر استفاده از درگاه USB نوع C و مزایای بی‌شمار آن بی‌افتند.

قابلیت‌های احتمالی گوشی گوگل پیکسل 2

انتظار می‌رود دو گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال همراه با حاشیه‌های تصویر به مراتب کمتر از نسل فعلی، اسپیکرهای استریو باکیفیت و مقاومت در برابر آب، همچنان جزو گوشی های قدرتمند و پریمیوم بازار شناخته شوند. همچنین گوگل در این گوشی ها تمرکز بیشتری بر روی بخش دوربین خواهد داشت تا آن‌ها را هر چه بیشتر از پیش برای عکاسی موبایلی‌ لذتبخش کند. در انتها به نظر می‌رسد چیپست اسنپدراگون 835 در زیر قاب این گوشی شگفت انگیز جای گرفته باشد.

1395-12-18

دیدگاهتان را بنویسید