خودروسازان بزرگ جهان در همایش بین المللی صنعت خودروی ایران

همایش بین المللی صنعت خودروی ایران

خودروسازان بزرگ جهان در همایش بین المللی صنعت خودروی ایران

چهارمین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران اواخر آبان ماه در تهران برگزار می‌شود و قرار است خودروسازان بزرگ جهان از جمله مرسدس بنز، بی ام و، فولکس واگن و پژو سیتروئن هم در آن حضور پیدا کنند.

همایش بین المللی صنعت خودروی ایران در روزهای 24 و 25 آبان ماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد. خبرهای به دست آمده حاکی از آن است که مسئولان ارشد کمپانی‌های بزرگی همچون مرسدس بنز، بی ام و، رنو، پژو، سیتروئن، اسکانیا و هیوندای برای شرکت در این همایش به ایران خواهند آمد. دو شرکت دیگر به نام‌های تاتا موتورز و ماهیندرای هند نیز برای حضور در این همایش مذاکراتی را انجام داده‌اند.

چند قرارداد همکاری با خودروسازان خارجی در جریان همایش بین المللی صنعت خودروی ایران به امضا می‌رسد

در همین حال اخیرا گفته می‌شود که دو شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی و فولکس واگن آلمان برای آغاز تولید محصولاتشان در ایران با شرکت‌های خودروسازی ایرانی مذاکره کرده‌اند و احتمالا در جریان همایش بین المللی صنعت خودروی ایران ، توافقات نهایی حاصل شده و قرارداد همکاری به امضا می‌رسد.

پیش از این نیز شرکت‌های رنو، پژو و سیتروئن با خودروسازان ایرانی به توافق رسیده بودند و قراردادهایی را با خودروسازان ایرانی امضا کردند تا بتوانند خودروهای خود را در ایران به تولید برسانند. همچنین گفته می‌شود که کمپانی مرسدس بنز برای تولید محصولات تجاری خود در ایران با یک شرکت ایرانی توافق کرده است.

این همایش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، انجمن تخصصی خدمات پس از فروش خودرو و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش برگزار می‌شود. همایش بین المللی صنعت خودروی ایران یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی ایران برای ارتقای کیفیت خدمات در صنعت خودرو است.

1395-08-03

دیدگاهتان را بنویسید