دانلود نسخه پرایم نوا لانچر + پلاگین تسلا آنرید

نسخه پرایم نوا لانچر

دانلود نسخه پرایم نوا لانچر + پلاگین تسلا آنرید

همانطور که می‌دانید، تقریبا هیچ گوشی‌سازی اندروید خام را در محصولاتش استفاده نکرده و بر اساس تشخیص و سلیقه خود، به نحوی در رابط کاربری پیشفرض اندروید دست می‌برد. از آنجایی که ارتباط ما با نرم افزار گوشی تماما از طریق رابط کاربری صورت می‌گیرد، کیفیت و قدرت آن از اهمیت بالایی برخودار است. اکثر کاربران رابط کاربری پیشفرض گوشی اندرویدی خود را نپسندیده و تصمیم می‌گیرند تا دستی به سر و روی آن بکشند. در این زمان لانچرهای اندرویدی خودنمایی کرده و راه را برای سفارشی‌سازی اغلب قسمت‌های رابط کاربری باز می‌گذارند. لانچرهای زیادی تاکنون برای اندروید ارائه شده‌اند، اما هیچ کدام به قدمت، کیفیت، امکانات و همچنین سرعت نسخه پرایم نوا لانچر (Nova Launcher Prime) نمی‌رسند.

چندی پیش به معرفی دو مورد از بهترین لانچرهای اندروید به منظور ساخت قالب و ایجاد پوسته جدید در رابط کاربری اشاره کردیم. در بحث لانچرهای اندرویدی، از هر منظری که به بررسی بپردازیم، باید نام نوا لانچر را نیز در لیست بگنجانیم، چرا که در تمامی بخش‌ها قدرتمند عمل می‌کند. این اپلیکیشن سالیان درازی است که پا به عرصه وجود گذاشته و از همان ابتدا همواره دستخوش تغییر و تحول قرار گرفته است تا به این وسیله امروز تبدیل به محبوب‌ترین لانچر اندرویدی شود. با توجه به درخواست کاربران در مطلب پیشین، تصمیم گرفتیم تا لینک دانلود نسخه پرایم نوا لانچر ، ورژن 5.0.1 را قرار دهیم.

در نسخه پرایم نوا لانچر ، تمامی امکانات قابل استفاده هستند

در کنار فایل اصلی خود لانچر، یک فایل نصبی دیگر نیز تحت عنوان پلاگین تسلا آنرید (Tesla Unread) به چشم می‌خورد. این پلاگین به صورت عادی نصب شده و برای نمایش هوشمند پیام‌های خوانده نشده در مسنجرهای واتس اپ (Whatsapp)، هنگ اوت (Hangout) و دیگر پیام‌رسان‌ها کاربرد دارد. نوا لانچر امکانات بسیار زیادی دارد که بخش‌های قابل توجهی از آن‌ها را در مطلب بهترین لانچرهای اندروید به منظور ساخت قالب مورد بررسی قرار دادیم. پس، ابتدا نسخه پرایم نوا لانچر را از لینک مستقیم زیر دریافت کرده و بعد از نصب، به مطلب بررسی نحوه استفاده از آن مراجعه کنید.

1395-10-23

دیدگاهتان را بنویسید