درباره ما

بسیاری هستند که به دنبال یادگیری طراحی وب سایت اند. خیلی از اونها هم در یافتن منابع مختلف آموزش طراحی وب سایت موفق هستند. اما آیا مساله تنها یادگیری طراحی وب است؟ جواب خیر است!

قبل از هرچیز و در ابتدا، مساله اصلی یادگیری نکات اولیه و مهم در طراحی وب سایت است. نکاتی که بسیاری از اون غافل هستند. نکات مربوط به روانشناسی در طراحی وب سایت! نکاتی که یادگیریشون تضمین کننده موفقیت یک وب سایت هست.

روانشناسی وب سایت شامل رعایت نکات روانشناختی در انتخاب نام دامنه، انتخاب رنگ وب سایت، نحوه نگارش متن وب سایت و موارد بسیار دیگه ای است که همگی از عوامل مهم و حیاتی در پیشرفت و موفقیت یک وب سایت هستند.

آیا تا به حال به روانشناسی رنگ ها و تاثیر اون در وب سایتتون فکر کردید؟ آیا شده به این نکته فکر کنید که چه نوع متنی برای چه نوع سایتی مناسب هست؟ یا اصلا فکر کردید که برای انتخاب یک نام دامنه چه پارامترهایی رو باید در نظر بگیرید؟ همونطور که میبینید نکات بسیار مهمی هستد که قبل از راه اندازی یک وب سایت باید اونها رو یاد گرفت.

به طراحی وب سایت علاقه مندید؟ صاحب وب سایت ناموفقی هستید؟ یا صاحب کسب و کاری هستید که میخواهید یک وب سایت داشته باشید؟ به هرکسی که به هر طریقی دنبال یادگیری و پیشرفت در این زمینه است می گوییم:

مهندس وردپرس در خدمت شماست

 

دیدگاهتان را بنویسید