دستبند هوشمند آنر بند ای 2 – Honor Band A2: مشخصات، قیمت و تصاویر

دستبند هوشمند آنر بند ای 2

دستبند هوشمند آنر بند ای 2 با قیمتی معقول رونمایی شد

دستبند هوشمند آنر بند ای 2 (Honor Band A2) با قابلیت‌های بیشتر نسبت به نسل گذشته توسط هواوی معرفی شد.

شاید بتوان اصلی‌ترین ویژگی دستبند هوشمند آنر بند ای 2 را تجهیز آن به صفحه نمایشی 0.96 اینچی و اولد در نظر گرفت چرا که نسل قبلی این دستبند تنها اطلاعات را از طریق بلوتوث برای گوشی موبایل کاربر ارسال می‌کرد. به علاوه، صفحه نمایش این گجت توانایی دریافت نوتیفیکیشن‌ها از گوشی هایی با سیستم عامل اندروید 4.4 یا آی او اس 8.0 و بالاتر را دارد.

داشتن سنسورهای مختلف، از فاکتورهای اصلی کاربران برای خرید دستبندهای هوشمند محسوب می‌شود. به همین جهت، سازندگان در آنر بند A2 نیز از سنسورهای مختلفی همچون گام شمار، ضربان قلب، ردیاب ورزشی، ردیاب خواب و یادآور تحرک استفاده کرده‌اند تا این دستبند با قابلیت‌های بیشتر در اختیار کاربران قرار گیرد.

دستبند هوشمند آنر بند ای 2

دستبند جدید هواوی با یک بار شارژ شدن، 9 روز در حالت عادی یا 18 روز در حالت آماده باش در خدمت کاربران خواهد بود. به علاوه، گواهی IP67 مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار را تضمین می‌کند. هرچند، استفاده از این دستبند هنگام شنا توصیه نمی‌شود.

دستبند جدید آنر بند ای 2 قرار است از تاریخ 9 ژوئن (19 خرداد) با قیمت معقول 30 دلار (25 یورو) وارد بازار کشور چین شود. همانند گذشته نیز بندهای این گجت جدید در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و سبز به فروش خواهند رسید.

تصاویر دستبند هوشمند آنر بند ای 2

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1396-03-03

دیدگاهتان را بنویسید