دستبند هوشمند Gear Fit 2 احتمالا فردا در رویداد سامسونگ رونمایی خواهد شد

دستبند هوشمند Gear Fit 2

دستبند هوشمند Gear Fit 2 احتمالا فردا در رویداد سامسونگ رونمایی خواهد شد

رویداد سامسونگ فردا، سیزدهم خرداد ماه در نیویورک برگزار خواهد شد. از قبل شایعات زیادی پیرامون این خبر وجود داشت که کمپانی Samsung می‌تواند برنامه‌ریزی برای رونمایی از گلکسی نوت 6 (Galaxy Note 6) یا بر پایه‌ی برخی شایعات، نوت 7 را زودتر از موعد مقرر انجام دهد. همچنین خبرهای زیادی نیز درباره‌ی دستبند هوشمند Gear Fit 2 به بیرون درز کرده است؛ اما سوال اینجاست که آیا می‌توان امیدوار بود که این خبرها به‌طور رسمی نیز تائید شود؟

جواب این است؛ معلوم می‌شود که برای تائید رسمی این خبرها دیگر زمان زیادی باقی نمانده؛ چراکه سامسونگ دعوت نامه‌ی رویداد دوم ماه‌ ژوئن را که در نیویورک برگزار خواهد شد، توزیع کرده است. در این رویداد سامسونگ انتظار می‌رود که محصولات جدید این کمپانی معرفی شوند؛ اما بر اساس گفته‌های وب‌سایت Phandroid، این همایش، یک رویداد جعبه گشایی نخواهد بود که در آن سامسونگ قصد داشته باشد تا گوشی جدیدی را معرفی کند.

این بدان معنی است که در این رویداد، سامسونگ احتمالا بر روی محصولات دیگری چون دستبند هوشمند Gear Fit 2 تمرکز خواهد کرد. هرچند به‌اندازه‌ی کافی عجیب خواهد بود؛ چون سامسونگ برای رویداد خود نه تنها یک بار بلکه دو بار از واژه‌ی گلکسی استفاده کرده است و عجیب‌تر آنکه شاید این شیوه‌ی جدید تبلیغات سامسونگ برای معرفی محصولات جدید خود باشد. با این حال شایعات منتشر شده‌ی قبلی حاکی از آن بود که نسل بعدی گلکسی نوت سامسونگ در ماه جولای معرفی خواهد شد و نه در ماه ژوئن.

سامسونگ کمپانی بزرگی است. این شرکت در سال 2015 توانست بیشترین گوشی‌های هوشمند را در بازار به فروش برساند. در هر صورت رویداد سامسونگ فردا در نیویورک برگزار خواهد شد و مسلما جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد برای دریافت اطلاعات کامل‏تر با ما همراه باشید. برای دوستداران سامسونگ، فردا روز مهمی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید