دوربین 360 درجه ای GoPro فیوژن رسما معرفی شد

دوربین 360 درجه ای GoPro فیوژن رسما معرفی شد

دوربین 360 درجه ای GoPro فیوژن ، دومین محصول تولید محتوای واقعیت مجازی این شرکت پس از دوربین گران قیمت GoPro Omni است. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

کمپانی GoPro یکی از جذاب‌ترین شرکت های حوزه دوربین ها است که حتی به دنیای ارائه کننده محصولات طراحی واقعیت مجازی نیز پیشتر ورود پیدا کرده است. در واقع آن‌ها سال گذشته از یک دوربین واقعیت مجازی به نام GoPro Omni رونمایی کردند که پل ورود این کمپانی به دنیای محتوای 360 درجه ای بود، اما متاسفانه قیمت بسیار زیاد 5000 دلاری خرید آن را برای بسیاری از عکاسان سخت کرده بود.

 

بیشتر بخوانید:

عرضه‌ی پکیج Omni VR گو پرو با قیمت ۵ هزار دلار از دو روز دیگر آغاز می‌شود

 

با توجه به این که گو پرو اومنی یک دوربین گران قیمت به حساب می‌آید، این کمپانی به فکر آن افتاد که یک دوربین ارزان قیمت‌تر را نیز در اختیار علاقه‌مندان تولید محتوای واقعیت مجازی قرار دهد. در همین راستا امروز شاهد رونمایی از دوربین 360 درجه ایGoPro  فیوژن بودیم. دوربینی که از یک لنز 5.2K گرد برخوردار است تا به کاربران اجازه دهد تنها با یک دیوایس بتواند محتوای تصویری 360 درجه‌ای بسازند. هرچند این محصول مقرون به صرفه خواهد بود، اما متاسفانه در حال حاضر شرکت گو پرو قیمت دوربین GoPro فیوژن خود را اعلام نکرده است.

گو پرو در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه جهانی دوربین GoPro فیوژن ندارد و قرار است به مرور زمان آن را روانه بازار کشورهای مختلف کند. به نقل از کنفرانس خبری این شرکت:

تابستان امسال، گو پرو به شدت مشغول کار بر روی نزدیکی هر چه بیشتر با شرکای عرضه کننده شامل برندها، آژانس‌ها و تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای خواهد بود تا بتواند محتوایی کاربر پسند و الهام بخش را با توجه به پتانسیل خلاقانه فیوژن به ارمغان بیاورد.

مشخصات بیشتری از GoPro فیوژن در دست نیست

با تمام این تفاسیر دوربین GoPro فیوژن اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. در آینده‌ای نزدیک کمپانی سازنده قیمت و مشخصات بیشتری از این محصول را در اختیار ما قرار خواهد داد. هرچند ما طی هفته‌ها و ماه‌های آینده بررسی کامل‌تری از این دوربین را در اختیار علاقه‌مندان به دوربین های 360 درجه‌ای و مختص تولید محتوای واقعیت مجازی قرار خواهیم داد.

1396-02-02

دیدگاهتان را بنویسید