رندرهای جدید گلکسی اس 8 سامسونگ ؛ پرچمدار سامی در سه‌ رنگ

گلکسی اس 8

رندرهای جدید گلکسی اس 8 سامسونگ ؛ پرچمدار سامی در سه‌ رنگ

چیزی تا برگزاری مراسم رسمی رونمایی از دو پرچمدار جدید سامسونگ در سال 2017 باقی نمانده است؛ تعداد گزارشات و تصاویر لو رفته از گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) در این مدت به قدری زیاد بود که کمتر نکته‌ای پیرامون این پرچمداران وجود دارد که از آن بی‌خبر باشیم. ایوان بلاس – لودهنده معروف با نام کاربری evleaks در توییتر – اخیرا رندرهای جدیدی از این محصولات را منتشر کرده است.

گلکسی اس 8 سامسونگ و نسخه پلاس در این رندر جدید سه رنگ‌بندی مشکی، خاکستری و نقره‌ای دارند. طبق اخبار و شایعات منتشر شده، این دو پرچمدار جدید در تاریخ 29 مارس (چهارشنبه، 9 فروردین 96) رونمایی شده و حدود یک ماه بعد روانه بازار می‌شوند.

سه رنگ‌بندی زیبای گلکسی اس 8 در رندرهای جدید ایوان بلاس

همچون پرچمدار دیگر رقیب کره‌ای سامسونگ، ال جی جی 6 (LG G6)، دو پرچمدار سال 2017 سری اس سامی نیز با صفحه نمایش منحصر به فردی از راه می‌رسند. گفته می‌شود نسبت ابعاد پنل صفحه این محصولات 9:18.5 است (به جای پنل‌های متداول 9:16). بدین ترتیب شاهد بزرگتر شدن ابعاد صفحه نمایش در همان ابعاد بدنه قبلی هستیم. البته صفحه نمایش محصولات در این حالت به جای بزرگتر شدن، درازتر از قبل می‌شود.

در زمینه مشخصات عمومی گلکسی اس 8 سامسونگ باید بگوییم که این پرچمدار از صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1440 در 2960 بهره می‌برد. بسته به محل زندگی خریداران، تراشه‌های اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 (SoC) در داخل این محصول قرار می‌گیرد. هر دو پردازنده 8 هسته‌ای هستند. حافظه رم محصول 4 گیگابایت بوده و حافظه ذخیره‌سازی آن نیز 64 گیگابایت؛ به لطف درگاه میکرو اس‌دی می‌توان حافظه داخلی محصول را ارتقا داد. دوربین عقب 12 مگاپیکسلی گوشی از گشادگی لنز f/1.7 بهره می‌برد.

قابلیت تثبیت اپتیکال تصاویر یا همان OIS نیز از جمله ویژگی‌های اصلی دوربین گلکسی اس 8 سامسونگ به شمار می‌رود. دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی این پرچمدار سلفی‌هایی با زاویه دید مناسب را ثبت می‌کند. در نهایت یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری این مجموعه را تغذیه می‌کند.

گلکسی اس 8

گلکسی اس 8 پلاس این شرکت نیز مشخصاتی مشابه با برادر کوچک‌تر خود دارد و از صفحه نمایش 6.2 اینچی و باتری 3500 میلی‌آمپری بهره می‌برد. اندروید 7.1 نوقا به صورت پیش‌فرض بر روی هر دو دستگاه نصب بوده و این پرچمداران هر دو به لطف استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند؛ بدین معنا که می‌توان گوشی‌ها را به مدت نیم ساعت در آب نگه داشت. هر دو مدل از سنسورهای اثر انگشت، عنبیه چشم (آیریس) و همچنین قابلیت تشخیص چهره همچون گلکسی نوت 7 بهره خواهند برد. شایان ذکر است حسگر اثر انگشت در بخش پشتی محصول تعبیه شده است.

1396-01-03

دیدگاهتان را بنویسید