رندرهای شیائومی می 6 چند ساعت پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

رندرهای شیائومی می 6

رندرهای شیائومی می 6 چند ساعت پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

فردا شرکت چینی شیائومی در یک مراسم ویژه از جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام می 6 رونمایی خواهد کرد. اکنون در حالی که تنها چند ساعت تا این رویداد باقی مانده، جدیدترین رندرهای شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) به صورت رسمی منتشر شده است که در آن گوشی موبایل جدید شیائومی در سه رنگ سفید، سیاه و بنفش دیده می‌شود.

نمایش ساندویچ شیشه‌ای در رندرهای شیائومی می 6

در رندرهای منتشر شده از گوشی پرچمدار جدید شیائومی، طراحی با قاب جلو و پشتی شیشه‌ای (موسوم به ساندویچ شیشه‌ای) و دوربین عقب دوگانه به چشم می‌خورد. طبق آخرین مشخصاتی که در بنچمارک GFXBench منتشر شد، هر دو سنسور دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی هستند و همان‌طور که انتظار می‌رفت، امکان فیلم‌برداری با کیفیت UHD با این دوربین فراهم شده است. همچنین اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پایینی شیشه منحنی 2.5D قرار گرفته است.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

شیائومی می 6 از یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد و رم 4 گیگابایتی یا 6 گیگابایتی، بسته به مدلی که شما انتخاب می‌کنید و همچنین فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت بر روی آن قرار گرفته است. علاوه بر آن، Mi 6 دارای نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1080 پیکسلی) بوده و به اندروید 7.1.1 نوقا و آخرین نسخه رابط کاربری MIUI atop مجهز شده است.

پیش فروش گوشی شیائومی می 6 از روز 20 آوریل آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که قیمت 290 دلار یا 271 یورو برای آن تعیین شود.

1396-01-30

دیدگاهتان را بنویسید