رندرهای گوشی اوپو آر 11 به بیرون درز پیدا کرد

رندرهای گوشی اوپو آر 11

رندرهای گوشی اوپو آر 11 به بیرون درز پیدا کرد

اخیرا یک افشاکننده رندری از گوشی اوپو آر 11 (Oppo R11) را در سه رنگ مختلف منتشر کرده است که از دوربین دوگانه پشتی شبیه به گوشی آیفون 7 پلاس اپل برخوردار است.

اوپو آر 11 نسل جدید گوشی موفق اوپو R9 است که ظاهرا از دوربین دوگانه پشتی برخوردار است. رندری از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که این خبر و البته شایعاتی که پیشتر از این شنیده بودیم را تایید می‌کند.

رندرهای گوشی اوپو آر 11

دوربین دوگانه اوپو آر 11 شبیه به آیفون 7 پلاس است

یک افشاکننده در شبکه اجتماعی چینی ویبو با حساب کاربری Kumamoto Technology تصویری از رندر گوشی اوپو آر 11 رامنتشر کرده است که شبیه به تصویر انتشار یافته ماه گذشته این گوشی در توییتر است. اما کیفیت این رندر چندان بالا نیست و باید کمی دقت کنید تا بتوانید طراحی آن را به خوبی حدس بزنید. این رندرها گوشی اوپو آر 11 را در سه رنگ مختلف مشکی، طلایی و صورتی به نمایش گذاشته‌اند. دوربین دوگانه پشتی این گوشی شبیه به آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) است که با کمی دقت می‌توان آن را تشخیص داد. همچنین اسکنر اثر انگشت نیز هیچ جایی بر روی پنل پشتی ندارد تا بار دیگر شایعات گذشته مبنی بر تعبیه شدن آن در زیر کلید هوم را تایید می‌کند.

اوپو آر 11 که به طور واضح با هدف علاقه‌مندان کار با دوربین گوشی های هوشمند طراحی شده از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، چیپست اسنپدراگون 660 همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو 510، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است. این گوشی همراه با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا و شارژ سریع VOOC توسعه پیدا کرده توسط خود این شرکت در سال جاری رونمایی خواهد شد.

1396-02-19

دیدگاهتان را بنویسید