رندر جدید آیپد پرو 2018 بار دیگر نمایشگر بدون ناچ آن را به تصویر می‌کشد

رندر جدید آیپد پرو 2018

رندر جدید آیپد پرو 2018 بار دیگر نمایشگر بدون ناچ آن را به تصویر می‌کشد

رندر جدید آیپد پرو 2018 اپل (Apple iPad Pro 2018) بار دیگر نمایشگر بدون ناچ این تبلت را به تصویر می‌کشد. تبلت های سال 2018 اپل پاییز امسال معرفی می‌شوند.

اگر به دنبال خرید یک آیپد جدید هستید، خبر خوب برای شما این که اپل تا چند هفته دیگر از یک تبلت جدید پرده برداری خواهد کرد. این به خاطر شایعاتی است که ادعا می‌کنند اپل قصد دارد در هفته‌های پیش رو از یک آیپد پرو جدید پرده برداری کند. حال رندر جدید آیپد پرو 2018 که توسط یک افشاگر توییتری با نام کاربری Ben Geskin به انتشار رسیده، می‌تواند ایده‌ای از آنچه قرار است در آینده با آن ملاقات کنیم را در ذهن ما بسازد.

رندر جدید آیپد پرو 2018

این نخستین باری نیست که رندرهای آیپد پرو جدید اپل به بیرون درز پیدا می‌کند. برای نخستین بار ماه سپتامبر بود که تصاویری سه بعدی از این تبلت به انتشار رسید. آنچه که از این رندرها دستگیر ما می‌شود، یک بازطراحی بزرگ نسبت به تبلت های آیپد پرو کنونی و شباهت زیادی است که آن با آیفون ایکس اپل دارد.

رندر جدید آیپد پرو 2018 کم و بیش مواردی که در مورد این دیوایس آی او اسی شنیده‌ایم را تایید می‌کند که شامل یک نمایشگر لبه به لبه و حذف کلید هوم (به معنای استفاده از فیس آی دی) می‌شود، اما در بالای نمایشگر، برخلاف آیفون 10 هیچ قسمت بریده شده‌ای دیده نمی‌شود و این بدان معناست که حاشیه بالایی به قدر کافی فضا برای میزبانی از قطعات دوربین TrueDepth اپل را خواهد داشت.

ما همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه آیپد پرو جدید اپل احتمالا فاقد جک هدفون خواهد بود و از درگاه USB-C‌ به جای لایتنینگ استفاده خواهد کرد نیز شنیده‌ایم. البته توجه داشته باشید که ممکن است این گزارش‌ها شایعه‌ای بیش نباشند، اما از آنجایی که تنها چند هفته تا رونمایی از تبلت های سال 2018 اپل باقی مانده است، ما می‌توانیم به زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها را در اختیار شما قرار دهیم.

1397-07-22

دیدگاهتان را بنویسید