رندر جدید Galaxy Note 8 شکوه پرچمدار آتی سری نوت را به تصویر می‌کشد

رندر جدید Galaxy Note 8

رندر جدید Galaxy Note 8 شکوه پرچمدار آتی سری نوت را به تصویر می‌کشد

در رندر جدید Galaxy Note 8 که به تازگی منتشر شده، حتی شاهد نحوه طراحی قلم S-Pen این گوشی موبایل هستیم. در ادامه می‌توانید این رندر گلکسی نوت 8 را مشاهده کنید.

روز به روز بر تعداد شایعات، تصاویر، رندرها و طرح‌های مفهومی که درباره گلکسی نوت 8 منتشر می‌شوند افزوده می‌شود. با این وجود، هنوز درباره برخی از مشخصات این گوشی موبایل مطمئن نیستیم. به عنوان نمونه هنوز نمی‌دانیم سامسونگ برای پیاده‌سازی حسگر اثر انگشت آن چه ایده‌ای در سر دارد و در صورت جاسازی نشدن آن زیر نمایشگر، این سد امنیتی کجا قرار خواهد گرفت. همچنین هنوز درباره عمودی و یا افقی بودن دوربین دوگانه آن مطمئن نیستیم، هر چند می‌دانیم به احتمال بسیار زیاد، شاهد دو سنسور در پشت دستگاه خواهیم بود.

یکی دیگر از مشخصه‌های ظاهری گلکسی نوت 8 که از آن مطمئن هستیم، نحوه طراحی کلی بدنه مخصوصا قسمت جلوی آن است، به طوری که گفته می‌شود پرچمدار جدید سری نوت، در واقع نسخه بزرگتر گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود.

رندر جدید Galaxy Note 8

مدتی قبل، طی انتشار یک خبر، بهترین طرح مفهومی گلکسی نوت 8 تا به آن روز را به نمایش گذاشتیم. با این حال، رندر جدید را باید کامل‌ترین تصویر از این گوشی موبایل بنامیم، چرا که تمامی شایعات پیرامون آن را در بر داشته و حتی قلم آن را نمایش می‌دهد. رندر جدید گلکسی نوت 8 بر اساس ایده عدم قرارگیری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر ایجاد شده است، چرا که شاهد حضور آن در سمت راست دوربین دوگانه افقی دستگاه هستیم. فلاش LED دوربین، میان این دو ماژول قرار گرفته‌ است.

تحلیلی بر رندر جدید Galaxy Note 8

این سبک از طراحی دو ایراد دارد. نخستین اینکه به دلیل لاغر اندام و دراز طراحی شدن گوشی های موبایل جدید سامسونگ، رساندن انگشت سبابه به حسگر اثر انگشت کمی سخت است. این مشکلی است که برخی کاربران گلکسی اس 8 پلاس با آن مواجه‌اند و احتمالا نارضایتی از آن در گلکسی نوت 8، که قرار است قد بلندتری نسبت به این گوشی موبایل داشته باشد، بیشتر نیز خواهد شد.

ایراد دوم، همجواری آن با دوربین دستگاه است که بدون شک، به دفعات سبب کشیده شدن انگشت بر روی شیشه محافظ دوربین خواهد شد. با ادامه یافتن این روال، این شیشه چرب شده و کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین کاهش پیدا می‌کنند. در هر صورت امیدواریم سامسونگ برای تمامی مشکلات احتمالی، چاره مناسبی بیندیشد.

1396-04-15

دیدگاهتان را بنویسید