رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم عرضه شد

رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم عرضه شد

رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم به انتخاب های رنگ این گوشی موبایل اضافه شد. بعد از آغاز عرضه جهانی پرچمدار جدید سونی شاهد عرضه Xperia XZ Premium با این رنگ خواهیم بود.

رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

مسئول و طراح بخش رنگ‌ گوشی های موبایل سری اکسپریا (به نظر می‌رسد سونی چنین موقعیت شغلی در بخش گوشی موبایل خود تعریف کرده است) درباره رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم گفت :

ما به دنبال یک رنگی می‌گشتیم که در عین داشتن حسی گرم و عمیق، طراحی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد پرچمدار جدید سونی را به خوبی به تصویر بکشد. رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم احساس عمیقی به شیشه به کار رفته در پنل پشتی و جلویی این گوشی موبایل می‌دهد.

رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

مخاطب اصلی رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم خانم‌ها هستند

گفتنی است طی مدت زمان اخیر شاهد افزایش تنوع رنگ در بیشتر گوشی های هوشمند جدید هستیم، به این معنی که گوشی‌سازان رقابت تازه‌ای را با یکدیگر آغاز کرده‌اند. به عنوان نمونه، مدتی قبل گوشی موبایل بالارده جدید شرکت شیائومی با یازده رنگ مختلف معرفی شد که به نوبه خود حرکتی تازه و بسیار هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. همچنین اغلب شاهد نام‌گذاری‌های عجیب و غریبی برای رنگ‌ها هستیم، به طوری که نمونه آن‌ها تاکنون هیچ جایی شنیده نشده است. اگرچه رنگ برنز صورتی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نیز آن‌چنان مرسوم نیست، اما جذابیتی زیادی داشته و معقول‌تر از دیگر آپشن‌های رنگ اضافی به شمار می‌آید.

1396-02-04

دیدگاهتان را بنویسید