روش پیدا کردن شماره تلفن خود در اندروید و آی او اس + ویدیو

پیدا کردن شماره تلفن

روش پیدا کردن شماره تلفن خود در اندروید و آی او اس + ویدیو

پیشرفت تکنولوژی و افزایش قابل توجه دستگاه‌های هوشمند باعث شده تا بسیاری از کاربران به جای حفظ کردن شماره تلفن خود، آن را در نرم افزارها و حافظه‌ دستگاه‌های مختلف ذخیره کنند. اپلیکیشن های شماره‌گیر گوشی های هوشمند نیز با قابلیت‌های متعدد، می‌توانند شماره‌ها را در کمترین زمان ممکن پیش روی کاربران قرار دهند. اما در صورت فراموش کردن آن، چه باید کرد؟ در ادامه می‌خواهیم روش پیدا کردن شماره تلفن خود در گوشی های هوشمند را بیان کنیم.

روش پیدا کردن شماره تلفن در گوشی های هوشمند

پیدا کردن شماره تلفن به گوشی هوشمندی که از آن استفاده می‌کنید نیز بستگی دارد. همچنین باید اشاره کنیم که این روش‌ها تنها در سیستم عامل های اندروید و آی او اس کاربرد دارند.

در سیستم عامل آی او اس، شماره تلفن را می‌توان به دو روش و در زمانی بسیار کوتاه مشاهده کرد: ابتدا اپلیکیشن “Phone” را باز کرده و زبانه مربوط به دفتر مخاطبان (Contacts) در قسمت پایینی را لمس کنید تا شماره تلفن شما در بخش بالایی ظاهر شود. روش دوم نیز ساده‌ست؛ وارد تنظیمات شده و از قسمت “Phone” و سپس “My Number” می‌توانید شماره تلفن خود را مشاهده کنید.

اگر در پیدا کردن شماره تلفن خود با مشکل مواجه شدید، بهتر است ویدیویی که در ادامه قرار گرفته است را تماشا کنید:

در سیستم عامل اندروید به خاطر وجود سازندگان مختلف، روش کار کمی متفاوت است؛ در گوشی های اندرویدی می‌توان با وارد شدن به لیست مخاطبان دستگاه در بالاترین بخش، موردی با نام “Me” را مشاهده کرد. هرچند این روش در تمام گوشی های اندرویدی جوابگو نخواهد بود، پس بهتر است روش دوم را امتحان کنید.

وارد بخش تنظیمات گوشی شده و از قسمت درباره تلفن (About Phone)، گزینه وضعیت (Status) را انتخاب کنید. در این بخش احتمالا شماره تلفن شما نوشته شده باشد. اگر شماره تلفن‌تان را پیدا نکردید، می‌توانید وارد قسمت “SIM Status” شده و با حرکت به پایین، آن را از بخش “My Phone Number” یادداشت کنید. ویدیوی زیر نیز انجام این مراحل در گوشی گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 edge) را نمایش می‌دهد:

1395-11-03

دیدگاهتان را بنویسید