رونمایی از تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ نزدیک است

تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ

رونمایی از تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ نزدیک است

تقریبا اکثر علاقه‌مندان به دنیای تبلت‌ها بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S3) هستند. این تبلت کره‌ای اخیرا موفق به دریافت دو تاییدیه بلوتوث و وای فای شده است تا رونمایی از آن چندان هم دور نباشد.

آخرین نسل از تبلت های سری گلکسی تب اس سامسونگ طبق روال هر ساله باید سال گذشته رونمایی می‌شد، اما غول کره‌ای بنا به دلایلی معرفی آن را به تعویق انداخت.

اگر به خاطر داشته باشید در ماه نوامبر گزارشی در خصوص تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ منتشر کردیم که بر اساس آن چندین نمونه آزمایشی برای تست‌های اولیه وارد خاک هندوستان شده است. قبل از آن نیز در اواسط ماه آگوست خبری مبنی بر رونمایی از این تبلت در نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر شنیده بودیم؛ هرچند عملی نشد.

دریافت تاییدیه بلوتوث توسط تبلت گلکسی تب اس 3

دریافت تاییدیه بلوتوث توسط تبلت گلکسی تب اس 3

فراخوان جهانی گلکسی نوت 7 باعث تاخیر در رونمایی از تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ

با تمام این تفاسیر، به نظر می‌رسد فراخوان جهانی گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) باعث شد تا سامسونگ با تاخیر از این تبلت پرچمدار در اوایل سال 2017 میلادی رونمایی کند. حالا پس از مدت‌ها تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ در وب سایت Bluetooth.org قرار گرفته و این بدان معناست که این تبلت کره‌ای موفق به دریافت مجوز سیستم ارتباطی بلوتوث شده است. چندی پیش نیز محصولی با شماره مدل مشابه به این محصول (SM-T825) موفق به دریافت تاییدیه وای فای شده بود که گفتن آن نیز خالی از لطف نیست.

متاسفانه در حال حاضر سامسونگ هیچ صحبتی از زمان معرفی این تبلت نکرده تا ببینیم سرانجام این تبلت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) معرفی خواهد شد یا سامسونگ برنامه دیگری در سر خواهد داشت. به هرحال این نمایشگاه بین‌المللی چند هفته دیگر در کشور اسپانیا برگزار خواهد شد و باید احتمالا تا آن زمان منتظر بمانیم. اما حالا که تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S3) موفق به دریافت دو تاییدیه اصلی بلوتوث و وای فای شده است، نمی‌تواند زمان رونمایی رسمی از آن دور باشد.

1395-10-20

دیدگاهتان را بنویسید