رونمایی از گلکسی اس 8 احتمالا در اواخر فروردین انجام خواهد شد

رونمایی از گلکسی اس 8 احتمالا در اواخر فروردین انجام خواهد شد

رونمایی از گلکسی اس 8 احتمالا در اواخر فروردین انجام خواهد شد

این روزها صحبت درباره‌ی تاریخ رونمایی و آغاز فروش گلکسی اس 8 (Galaxy S8) به یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث بین کاربران تبدیل شده است. پیش از این گفته می‌شد که این اتفاق در کنگره جهانی موبایل (MWC 2015) که قرار است اسفند ماه در بارسلون اسپانیا برگزار شود، رخ خواهد داد، اما گزارش جدیدی منتشر شده است که این فرضیه را باطل می‌کند.

تا به حال فکر می‌کردیم که رونمایی از گلکسی اس 8 و یا حداقل معرفی یک مدل محدود از آن، در کنگره جهانی موبایل اتفاق بیافتد. تاریخ هجدهم آوریل نیز به عنوان یکی از روزهای احتمالی برای معرفی نسل جدید پرچمداران سامسونگ مطرح می‌شد. اما حالا گزارشی منتشر شده که مدعی است این اتفاق نه در کنگره‌ی جهانی موبایل و نه در روز پانزدهم ماه آوریل (۲۶ فروردین ماه ۹۶) و در جریان کنفرانی جداگانه رخ خواهد داد.

خبرگزاری PocketNow با منتشر کردن این گزارش که بر مبنای شایعات مطرح شده از منابع مختلف به دست آمده است، اعلام کرده که معرفی اس 8 در تاریخ پانزدهم آوریل عملی می‌شود. این موضوع با توجه به این که پانزدهم آوریل مصادف می‌شود با روز شنبه، اتفاق عجیبی است، زیرا معمولا کمپانی‌های سازنده و مخصوص سامسونگ، این رونمایی را به روزهای تعطیلات آخر هفته موکول نمی‌کنند؛ هرچند که عده‌ای نیز معتقدند با توجه به اینکه مراسم معرفی سری گلکسی های اس ۷ در روز جمعه برگزار شده بود، این اتفاق چندان هم عجیب نیست.

تاریخ معرفی گلکسی اس 8 ؛ بزرگترین معمای حال حاضر دنیای موبایل

به هر حال با توجه به این که چندین تاریخ مختلف را تا به حال برای برگزاری این مراسم شنیده‌ایم، تقریبا می‌توان گفت که اعتماد کردن به هرکدام از آنها سخت خواهد بود و در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ حدسی بزنیم. تنها راه این است که تا زمان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل صبر کنیم و امیدوار باشیم که طی هفته‌های آینده، حداقل یکی از این تاریخ‌ها از سوی منابع خبری نزدیک به سامسونگ تایید شوند.

گفتنی است که کمپانی کره‌ای قصد دارد احتمالا دو مدل از گلکسی اس 8 را با نام اس 8 و اس 8 پلاس روانه‌ی بازار کند که هر دوی آنها دارای نمایشگر با لبه‌های خمیده خواهند داشت. احتمالا حذف دکمه‌ی هوم فیزیکی، برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، نمایشگر آمولد نسل جدید سامسونگ با رزولوشن 4K و حاشیه‌های بسیار کم از طرفین، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی، اسکنر عنبیه‌ی چشم، دوربین اصلی دوگانه برای مدل پلاس و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار نیز از دیگر مشخصات سخت افزاری نسل جدید گوشی‌های هوشمند سامسونگ محسوب خواهند شد.

1395-10-27

دیدگاهتان را بنویسید