رونمایی اچ تی سی از بند صوتی دلوکس برای هدست واقعیت مجازی وایو

بند صوتی دلوکس

اچ تی سی از بند صوتی دلوکس برای هدست واقعیت مجازی وایو رونمایی کرد

به‌دنبال حواشی داغ هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو (HTC Vive VR) در نمایشگاه CES 2017، حالا شاهد رونمایی این شرکت تایوانی از بند صوتی دلوکس (HTC Deluxe Audio Strap) برای هدست وایو هستیم.

عملکرد این بند صوتی شباهت زیادی به سیستم داخلی هدست اوکولوس ریفت (Oculus Rift) دارد و با رسیدن کابل‌های هدست به قسمت‌های کناری، امکان استفاده از گوشی های هدفون که به صورت آزادانه در محل قرار دارند، فراهم خواهد شد. بند صوتی دلوکس در مقایسه با بند اصلی هدست وایو مقاومت بالاتری داشته و به کمک صفحه‌ مخصوص آن در قسمت پشتی، می‌توان موقعیت این بند را به صورت دلخواه تنظیم کرد.

بند صوتی دلوکس تا سه ماهه سوم 2017 میلادی روانه بازار می‌شود

اگرچه جک 3.5 میلی‌متری و اصلی اچ تی سی انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به بند صوتی دلوکس دارد، اما وجود سیم‌های اضافی احتمالا برای بسیاری از کاربران آزاردهنده خواهد بود. اما با وجود این بند صوتی جدید، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از پیچیدن و گره خوردن سیم‌ها، از سیستم وایرلس اچ تی سی استفاده کنند.

به‌گفته سازندگان، بند صوتی دلوکس در سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد و متاسفانه اطلاعاتی از قیمت آن در دست نیست.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید