رویت ریزر فون 2 در آنتوتو با 512 گیگابایت ظرفیت داخلی

ریزر فون 2 در آنتوتو

رویت ریزر فون 2 در آنتوتو با 512 گیگابایت ظرفیت داخلی

گوشی گیمینگ ریزر فون 2 در آنتوتو رویت شد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی های دومین گوشی گیمینگ ریزر (Razer Phone 2) که به زودی رونمایی خواهد شد، مجهز شدن به 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است.

از مدت‌ها قبل، معرفی جانشین نخستین گوشی گیمینگ شرکت ریزر توسط مدیر عامل آن تایید شده و می‌دانستیم گوشی ریزر فون 2 در راه است. بر اساس شایعات، قرار بود این گوشی در ماه سپتامبر (ماه جاری میلادی) معرفی شود، اما مدیر عامل شرکت با رد این ادعاها، اعلام کرد گوشی ریزر فون 2 در ماه دسامبر (آذر – دی) رونمایی خواهد شد. بعد از رویت گوشی در گیک بنج این مرتبه نوبت به دیدن ریزر فون 2 در آنتوتو رسید.

به عنوان اصلی‌ترین مشخصه‌های فنی که بعد از رویت ریزر فون 2 در آنتوتو فاش شد باید به وجود تراشه اسنپدراگون 845، حافظه رم 8 گیگابایتی، ظرفیت داخلی 512 گیگابایتی و اندروید 8.1 اوریو اشاره کنیم.

اطلاعات ریزر فون 2 در آنتوتو

ریزر فون 2 در آنتوتو

اگر تا زمان رونمایی ریزر فون 2 هیچ گوشی هوشمند دیگری مجهز به 512 گیگابایت ظرفیت داخلی معرفی نشود، می‌توان این گوشی را بعد از هواوی میت آر اس و سامسونگ گلکسی نوت 9، سومین گوشی مجهز به نیم ترابایت ظرفیت داخلی دانست! نمایشگر دارای رزولوشن کیو اچ‌دی آن در کمال تعجب به نسبت ابعاد تصویر 16:9 مجهز شده است.

البته، از آنجایی که در حال حاضر محتواها، اپلیکیشن‌ها و مخصوص بازی‌های کمی برای نمایشگرهای دارای نسبت‌های ابعاد تصویر متفاوت از 16:9 بهینه‌سازی شده‌اند، جای تعجب نیست شرکت ریزر به همین استاندارد در گوشی مخصوص بازی خود پایبند مانده است. به عنوان دیگر ویژگی‌های مهم ریزر فون 2 باید به پشتیبانی از تکنولوژی Q-Sync کوالکام و استفاده از پنل‌های IGZO IPS اشاره کرد.

1397-06-17

دیدگاهتان را بنویسید