رکورد بی‌نظیر تعداد دانلود اپلیکیشن Clips شرکت اپل

اپلیکیشن Clips اپل

رکورد بی‌نظیر تعداد دانلود اپلیکیشن Clips شرکت اپل

ماه گذشته میلادی با شنیدن خبر عرضه اپلیکیشن Clips از سوی شرکت اپل بسیار خوشحال شدیم، چرا که این شرکت نه تنها در سبک اپلیکیشن کلیپس، بلکه به طور کلی در تمامی دسته‌بندی‌ها عادت به معرفی اپلیکیشن به صورت مداوم ندارد. اپلیکیشن Clips مدتی بعد از معرفی، درست هفته گذشته برای دانلود در دسترس کاربران قرار گرفت. آمار دانلود این برنامه موبایل تنها در چند روز اول عرضه آن را باید بسیار موفقیت‌آمیز دانست.

طبق گفته‌های وب سایت TechCrunch، اپلیکیشن Clips تنها در چهار روز اول عرضه حدود یک میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. با توجه به این میزان محبوبیت، اکنون رتبه این برنامه در اپ استور به بیست و هشتم ارتقا پیدا کرده است. البته، این همه موضوع نیست. بسیاری معتقدند با در نظر گرفتن میزان پوشش‌دهی و تبلیغات انجام گرفته از سوی شرکت اپل برای اپلیکیشن Clips ، میزان محبوبیت آن باید به مراتب بیش از این‌ها باشد. برای اطلاع از کارایی‌ و کاربرد این اپلیکیشن به مطلب زیر مراجعه کنید.

آیا روند صعودی اپلیکیشن Clips ادامه خواهد داشت؟

پاسخ این سوال خیر است. به نظر می‌رسد محبوبیت اپلیکیشن Clips موقتی و به خاطر تبلیغات گسترده اولیه شرکت سازنده بوده باشد، چرا که خیلی سریع محو شد. بعد از رسیدن به رتبه بیست و هشتم در اپ استور، نه تنها دیگر رشدی از اپلیکیشن Clips دیده نشد، بلکه رفته رفته طی‌کردن روندی نزولی را آغاز کرد تا در روز شنبه به رتبه سی و هشتم و در روز یکشنبه به رتبه چهلم جدول برترین اپلیکیشن‌ها سقوط کند. اپلیکیشن Clips همچنان در رتبه شصت و نهم بهترین برنامه‌های رایگان اپ استور قرار دارد و به عقیده برخی، در مقایسه با اپلیکیشن‌های اخیر معرفی شده عملکرد به مراتب بهتری از نظر جلب توجه کاربران داشته است. به دست آمدن آمار یک میلیون دانلود در حالت کلی تحسین برانگیز است، مخصوصا اگر تنها در چهار روز اول عرضه اتفاق افتاده باشد.

1396-01-23

دیدگاهتان را بنویسید